تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16633.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گرافیک اینتل Iris Xe Max با فناوری Deep Link برای لپ‌تاپ‌ها از راه رسید

به تازگی جزئیات بیشتری از GPU مجزای اینتل Iris Xe Max منتشر شده و این کمپانی از فناوری جدیدی به نام «Deep Link» نیز رونمایی کرده است. گرافیک مجزای اینتل Iris Xe Max از ۹۶ ...

به تازگی جزئیات بیشتری از GPU مجزای اینتل Iris Xe Max منتشر شده و این کمپانی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - فناوری جدیدی به نام «Deep Link» نیز رونمایی کرده است.

گرافیک مجزای اینتل Iris Xe Max از ۹۶ واحد اجرایی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - (EU) بهره می‌برد و در مقایسه با گرافیک مجتمع توان طراحی حرارتی (TDP) بالاتری دارد، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - فرکانس آن به ۱.۶۵ گیگاهرتز می‌رسد و دارای ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی است. این گرافیک از قابلیت «DL Boost» بهره می‌برد و با PCIe 4.0 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - کار می‌کند. معماری اصلی این GPU مانند نسخه مجتمع، اینتل Xe LP است.

اینتل Iris - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - Xe و Xe Max شباهت زیادی به یکدیگر دارند و این شرکت از یک فناوری برای پلتفرم خود به نام Deep Link رونمایی کرده است. این فناوری به اینتل اجازه می‌دهد که از گرافیک مجتمع، گرافیک مجزا و همچنین پردازنده در صورت امکان به صورت همزمان استفاده کند.

Deep Link چندین موتور پردازشی را از طریق یک فریمورک نرم افزاری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - مشترک جمع می‌کند تا قابلیت‌های جدیدی برای کامپیوترها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - فراهم کند و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - عملکرد آن‌ها را افزایش دهد. این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - فریمورک با به حداکثر رساندن عملکرد CPU و افزایش عملکرد هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - به خلاقیت در لپ‌تاپ‌های باریک و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - سبک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - وزن کمک می‌کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان

همزمان با معرفی گرافیک اینتل Iris Xe Max و فناوری Deep Link، این کمپانی نتایج چندین بنچمارک را منتشر کرده است. این گرافیک در بسیاری از موارد توانسته عملکردی بهتری نسبت به انویدیا MX350 داشته باشد، البته در برخی بازی‌ها مانند «Borderlands 3» - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - و «Gears Tactics» نماینده انویدیا قدرتمندتر ظاهر شده است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان

گرافیک اینتل Iris Xe Max از قابلیت‌های DL Boost و Deep Link بهره می‌برد و در زمینه هوش مصنوعی عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. در زمینه کدگذاری بنچمارک اینتل نشان می‌دهد که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - راه‌حل مبتنی بر Deep Link تا ۷۸ درصد از کارت گرافیک انویدیا RTX 2080 سریعتر است.

GPU اینتل در لپ‌تاپ‌های ایسر سوئیفت 3x، ایسوس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - ویووبوک فلیپ TP470 و دل Inspiron 15 7000 2 in 1 موجود است و اولین محصولاتی محسوب می‌شوند که از پردازنده نسل یازدهم اینتل به همراه گرافیک Iris Xe Max و فناوری Deep Link بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone