تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24004.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ژاپن مجوز صادرات دومین محموله از مواد ممنوعه را به کره جنوبی صادر کرد

ژاپن مجوز صادرات دومین محموله از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید تلفن های هوشمند را به کره جنوبی صادر کرد تا کمی از شدت جنگ تجاری میان دو کشور کاسته شود. ماده ای که ...

ژاپن مجوز صادرات دومین محموله از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید تلفن های هوشمند را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - به کره جنوبی صادر کرد تا کمی از شدت جنگ تجاری میان دو کشور کاسته شود.

ماده ای که مجوز صادرات به کره جنوبی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - را گرفته، لاک نوری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - (Photoresist) نام دارد. مقصد نهایی این ماده پس از عبور از مرزهای کره جنوبی شرکت سامسونگ الکترونیکس خواهد بود. غول فناوری کره جنوبی برای تولید تراشه های خود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - نیاز مبرم به این ماده دارد.

یک مقام رسمی در دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی در یک نشست خبری واردات این ماده را به کره جنوبی تأیید کرد ولی گفت تا زمانی که ژاپن محدودیت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - های صادرات را به طور کامل از میان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - بر ندارد، هیچ چیز قطعی نخواهد بود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان

با اعلام این خبر در روز سه شنبه ارزش سهام شرکت سامسونگ الکترونیکس 1.95 درصد افزایش پیدا کرد.

یکی از مقامات کره جنوبی که نخواسته بود نامش فاش شود به خبرگزاری رویترز گفت:

«اقدام ژاپن برای صادرات دومین محموله از مواد ممنوعه حرکت مثبتی برای صنعت کره جنوبی است ولی این کار آنها به منزله آشتی با ما نیست.»

پس از رأی دادگاهی در کره جنوبی و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - محکوم کردن ژاپن به پرداخت غرامت به قربانیان کار اجباری کارخانه های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - ژاپنی در جنگ جهانی دوم، روابط بین این دو کشور تیره شد.

اوایل ماه ژوئیه ژاپن صادرات مواد معدنی ضروری برای تولید تراشه ها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - و نمایشگرها را به کره جنوبی محدود کرد. این مسئله تولید به موقع برخی از گوشی های سامسونگ را در هاله ای از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - ابهام قرار داد. در ادامه و با تیره تر شدن روابط میان دو کشور، ژاپن از برنامه خود برای حذف کره جنوبی از لیست - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - کشورهای صادرات سریع خبر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - داد.

اوایل ماه جاری میلادی ژاپن برای اولین بار پس از تحریم کره جنوبی، چراغ سبز برای صادرات اولین محموله از لاک نوری را به شرکت سامسونگ الکترونیکس صادر کرد.

اقدام ژاپن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - برای ارسال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - دومین محموله از لاک نوری به کره جنوبی پیش از نشست میان «Taro Kono» وزیر امور خارجه ژاپن و همتای کره ای او - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - «Kang Kyung-wha» صورت می گیرد. امید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مشهد استان خراسان - است این ملاقات از تنش های میان دو کشور بکاهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سمنبر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** یخچال الکترو استیل ES35 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone