🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15160.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت آپدیت ماه می ویندوز ۱۰ را رسما منتشر کرد

پس از ماه‌ها انتظار، مایکروسافت بروزرسانی ماه می ویندوز ۱۰ را با تمرکز بر بهبود فعالیت‌ کاربران دورکار رسما منتشر کرد. یکی از بزرگترین تغییرات آپدیت جدید پشتیبانی از چندین دوربین برای Windows Hello در ...

پس از ماه‌ها انتظار، مایکروسافت بروزرسانی ماه می ویندوز ۱۰ را با تمرکز بر بهبود فعالیت‌ کاربران دورکار رسما منتشر کرد. یکی از بزرگترین تغییرات آپدیت جدید پشتیبانی از چندین دوربین برای Windows Hello در یک دستگاه است. این قابلیت جدید خصوصا برای کاربران سرفیس که ممکن است بخواهند هنگام دورکاری به مانیتور با وب‌کم دیگری متصل شوند، مفید خواهد بود.

معمولا مایکروسافت در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - فصل بهار بروزرسانی بزرگ و اصلی خود را ارائه می‌دهد و در ادامه برای فصل پاییز نیز بروز رسانی جزئی دیگری را منتشر می‌کند. اما ظاهرا امسال ردموندی‌ها روال دیگری را در پیش گرفته‌اند. انتظار می‌رود بروزرسانی پاییز تغییرات بسیاری را به همراه داشته باشد. حال آنکه در بروزرسانی فصل بهار کاربران شاهد تغییرات چندانی نیستند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر  داراب استان فارس

برخی از ویژگی‌های نسخه بروزرسانی شده ویندوز ۱۰ نسخه 21H1 عبارتند از:

  • پشتیبانی از چندین دوربین برای Windows Hello که کار را برای کاربران دورکار ساده‌تر می‌کند.
  • بهبود عملکرد Windows Defender Application Guard از جمله بهینه سازی سناریو زمان باز کردن سند.
  • بروز رسانی و بهبود کارایی سرویس WMI و GPSVC که مجددا به بهبود عملکرد فعالیت کاربران دورکار کمک می‌کند.

انتظار می‌رود آپدیت بعدی شامل آیکون‌های جدید سیستم، توسعه و بهبود File Explorer باشد. مایکروسافت به عنوان بخشی از برنامه تغییر طراحی ظاهری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - و بصری ویندوز، احتمالا در آپدیت بعدی تغییرات بیشتری را نیز ارائه خواهد داد. به علاوه به نظر می‌رسد این شرکت در بروزرسانی ماه اکتبر مشکل نمایش برخی برنامه‌ها در نمایشگرهای مختلف را نیز برطرف خواهد کرد و ویژگی Xbox Auto HDR را اضافه می‌کند. انتظار می‌رود در آپدیت بعدی حتی پشتیبانی صوتی بلوتوث نیز بهبود پیدا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - کند.

همان طور که گفته شد آپدیت ماه می ویندوز ۱۰ تغییرات جزئی به همراه دارد که حتی ممکن است - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - برخی کاربران توجه چنین تغییراتی نشوند. کاربران می‌توانند بروز رسانی جدید را به راحتی و از طریق لینک موجود در وب سایت مایکروسافت آن را دانلود و نصب کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone