🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19254.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا سرگرم توسعه پردازنده ۶۴ هسته‌ای ARM است

اپل با معرفی پردازنده M1 موج قابل توجهی را در بازار تراشه ایجاد کرد اما ظاهرا برنامه‌های این شرکت به همینجا ختم نخواهد شد و قصد دارد با معرفی یک نسخه ۶۴ هسته‌ای رقبا را ...

اپل با معرفی پردازنده M1 موج قابل توجهی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - را در بازار تراشه ایجاد کرد اما ظاهرا برنامه‌های این شرکت به همینجا ختم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - نخواهد شد و قصد دارد با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - معرفی یک نسخه ۶۴ هسته‌ای رقبا را از میدان به در کند.

یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام کاربری «LeaksApplePro» در توییتر که در زمینه خبرهای مربوط به اپل فعلیت دارد، مدعی شده که اپل سرگرم توسعه چیپست مبتنی بر ARM با ۶۴ هسته پردازشی است. این در حالی است که چیپست M1 فعلی با پرازنده ۸ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - هسته‌ای توانسته بسیاری از رقبای نامدار را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - از میدان به در کند و از اینرو اگر خبر این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - افشاگر درست از آب درآید، کار برای رقبای اپل بسیار سخت خواهد شد و کاربران مک‌ سیستم‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - به مراتب قدرتمندتر از نسخه‌های فعلی در اختیار خواهند داشت.

شاید خبر این افشاگر بسیار دور از ذهن به نظر برسد اما مدتی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - قبل بلومبرگ هم گفته بود که اپل برای دسکتاپ‌های سطح بالای خود سرگرم توسعه نسخه‌های دیگری از پردازنده‌های سری M است که در مدل‌های مختلف از ۲۰ یا ۳۲ هسته پردازشی برخوردار هستند. نسخه ۲۰ هسته‌ای این تراشه قدرتمند برخلاف آنچه در چیپست موبایل می‌بینیم، از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - ۱۶ هسته پر توان و ۴ هسته کم مصرف تشکیل شده است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان

با توجه به این که اپل بازدهی چیپ های سفارشی را بهبود می‌بخشد، دیگر نیاز چندانی به استفاده از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - راهکارهای پیچیده و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - جاگیر برای دفع حرارت وجود نخواهد داشت و از اینرو نسخه بعدی مک پرو که در دست توسعه قرار دارد احتمالا از نظر ابعاد بسیار کوچکتر از ورک استیشن فعلی اپل خواهد بود.

LeaksApplePro در توییت خود از زمان معرفی پردازنده ۶۴ هسته‌ای یا محصولات مجهز به آن سخنی به میان نیاورده است. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - البته حتی در صورت که حرف‌های این افشاگر هم درست از آب درآید مشخص نیست اپل هیولایی با پردازنده ۶۴ هسته‌ای از سری M را دقیقا برای چه کسانی توسعه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چناران استان خراسان - داده چرا که با توجه به قدرت خیره کننده این پردازنده، نسخه ۳۲ هسته‌ای آن هم از عهده هر کاری برخواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone