🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19255.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کمرا را چگونه روی گوشی‌های اندرویدی مختلف نصب کنیم؟

گوگل کمرا (Google Camera) یک برنامه دوربین محبوب در دنیای اندروید است که برای گوشی‌های پیکسل توسعه پیدا کرده، با این حال می‌توانید با یک روش آن را روی دستگاه‌های مختلف نصب کنید. در این ...

گوگل کمرا (Google Camera) یک برنامه دوربین محبوب در دنیای اندروید است که برای گوشی‌های پیکسل توسعه پیدا کرده، با این حال می‌توانید با یک روش آن را روی دستگاه‌های مختلف نصب کنید. در این مطلب نحوه نصب گوگل کمرا روی گوشی‌های اندرویدی مختلف را آموزش می‌دهیم.

اگرچه برنامه دوربین گوگل یا GCam برای گوشی‌های پیکسل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - طراحی شده اما به لطف جامعه اندروید، این اپلیکیشن را می‌توانید روی محصولات برندهای مختلف نصب کنید. گوگل کمرا پیشرفته‌ترین فناوری‌های پردازش تصویر را به گوشی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - شما می‌آورد و می‌توانید از تمام توانایی‌های آن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - بهره ببرید.

ابتدا شما را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - با این برنامه گوگل آشنا می‌کنیم و سپس نحوه نصب آن روی گوشی‌های مختلف را آموزش می‌دهیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گوگل کمرا چیست؟

گوگل کمرا یک برنامه دوربین است که اولین بار با نسل اول پیکسل در سال ۲۰۱۴ از راه رسید. در حالی که گوشی‌های پیکسل برخلاف بسیاری از پرچمدارهای اندرویدی به دوربین‌های بسیار قدرتمندی مجهز نشده‌اند، تصاویر فوق‌العاده‌ای می‌گیرند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان

این برنامه نشان می‌دهد که یک نرم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - افزار می‌تواند از تمام توانایی‌های دوربین استفاده کند. با برنامه دوربین گوگل به قابلیت‌های پیشرفته‌ای دست پیدا می‌کنید و با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - افزایش کیفیت تصاویر خروجی مواجه می‌شوید. به زبان ساده، با Google Camera کارایی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - دوربین شما بهبود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - قابل توجهی خواهد داشت.

گوگل کمرا چه مزایا و قابلیت‌هایی دارد؟

قبل از اینکه بخواهید برنامه دوربین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - گوگل را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - نصب کنید، یک سوال در ذهن شکل می‌گیرد: آیا قابلیت‌های این اپ به اندازه‌ای است که بتوان آن را به عنوان جایگزین برنامه پیش فرض دوربین در گوشی‌ها نصب کرد؟

جواب این سوال مثبت است. در حقیقت گوگل کمرا نه تنها کیفیت تصاویر دوربین گوشی شما را بهبود می‌دهد، بلکه گزینه‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای عکاسی و همچنین دستکاری تصاویر استفاده کنید. ویژگی‌های زیر Google Camera را به یک برنامه دوربین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - عالی تبدیل می‌کنند:

  • اسلوموشن: با توجه به مدل گوشی خود، با این برنامه می‌توانید ویدیوهای اسلوموشن یا صحنه آهسته به صورت ۱۲۰ یا ۲۴۰ فریم بر ثانیه بگیرید. این ویدیوها جزئیات حرکات را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - به نمایش می‌گذارند و جذابیت مخصوص به خود را دارند.
  • عکس‌های متحرک: با ترکیب حرکات در یک ویدیوی سه ثانیه‌ای با لرزشگیر اپتیکال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - گوشی (OIS) و ژیروسکوپ، می‌توانید یک ویدیوی کوتاه واضح بگیرید.
  • لنز تصاویر تار: این ویژگی در درجه اول برای تصاویر پرتره توسعه پیدا کرده که پس زمینه را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - تار می‌کند و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - با تمرکز روی سوژه در جلوی تصویر، کیفیت آن را بهبود می‌دهد.
  • +HDR: با استفاده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - هوشمندانه از نوردهی در مدت زمان کوتاه در هنگام ثبت تصاویر، +HDR تاری و نویز عکس را کاهش می‌دهد و همچنین داینامیک رنج تصویر هم افزایش پیدا می‌کند. در مجموعه تصاویر، برنامه دوربین گوگل واضح‌ترین آن را انتخاب می‌کند و با استفاده از الگوریتم تمام پیکسل‌ها را پردازش می‌کند و آن را بهبود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - می‌دهد. در نهایت رنگی را برای تصویر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - انتخاب - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - می‌کند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - که با میانگین رنگ‌ها در مجموعه تصاویر مطابقت داشته - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - باشد. ضمنا بد نیست بدانید که این قابلیت کیفیت تصاویر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - در شرایط نوری ضعیف را هم بهبود می‌دهد.
  • Smart Burst: با نصب گوگل کمرا، با نگه داشتن دکمه شاتر می‌توانید با گوشی خود در هر ثانیه ۱۰ عکس بگیرید. پس از برداشتن انگشت خود از روی شاتر، این اپ به صورت خودکار بهترین عکس را انتخاب می‌کند. شاید در ابتدا این قابلیت چندان کاربردی به نظر نرسد، اما اگر برای مثال چندین عکس از افراد بگیرید که چشمان آن‌ها بسته باشد، این تصاویر حذف می‌شوند.
  • لرزشگیر ویدیو: این اپ با استفاده از لرزشگیر اپتیکال و دیجیتالی، فوکوس را اصلاح می‌کند و همچنین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - اعوجاج ویدیو - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - را هم حذف می‌کند. نتیجه این اقدامات، تولید یک ویدیوی روان و بدون لرزش است.
  • پانوراما: اکثر برنامه‌های پیش فرض دوربین دارای قابلیت عکاسی پانوراما هستند، اما گوگل کمرا از اکثر آن‌ها عملکرد بهتری دارد. یکی از دلایل این موضوع، عدم وجود محدودیت در زوایای عکاسی است، بنابراین با برنامه دوربین گوگل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - می‌توانید عکس‌های پانوراما افقی یا عمودی بگیرید.
تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان

احتمالا گوشی شما اکثر ویژگی‌های بالا را دارد، اما گوگل کمرا در تمام آن‌ها عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - این برنامه به لطف HDR و عملکرد مناسب در شرایط نوری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - ضعیف، حتی کیفیت تصاویر ابتدایی را هم بهبود می‌دهد.

مقایسه گوگل کمرا با برنامه پیش فرض دوربین

در بالا از قابلیت‌ها و مزایای برنامه دوربین گوگل برای شما - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - گفتیم، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - اما در دنیای واقعی چه تاثیری روی عملکرد دوربین گوشی شما دارد؟

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان
تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، در GCam با نوردهی بهتر، جزئیات بیشتر و همچنین تصاویر شفاف‌تر و واضح‌تر مواجه می‌شوید. می‌توانید با چندین قدم ساده برنامه دوربین گوگل را روی گوشی خود نصب کنید و با بهبود کیفیت تصاویر مواجه شوید.

گوگل کمرا را چگونه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - دانلود و نصب کنیم؟

برای نصب برنامه دوربین گوگل و استفاده از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - آن بجای اپ پیش فرض دوربین، باید از سازگاری گوشی خود با آن اطمینان حاصل کنید. در سایت XDA Developer یک لیست از دستگاه‌های سازگار وجود دارد که همچنان در حال بروزرسانی است، بنابراین اگر اکنون گوشی شما در این فهرست به چشم نمی‌خورد، چندان نگران نباشید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان

قبل از اینکه دنبال گوشی خود در چنین فهرستی بگردید، باید از پشتیبانی آن از یک API به نام «Camera2» اطلاع داشته باشید. این API دسترسی توسعه‌دهندگان به توانایی‌های دوربین دستگاه شما را ممکن می‌کند و آن‌ها می‌توانند روی بخش‌های مختلف - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - از سرعت شاتر گرفته تا لرزشگیر اپتیکال کنترل بیشتری داشته باشند.

اگرچه Camera2 همراه با اندروید ۵.۰ لالی ‌پاپ از راه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - رسید، اما اکثر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ و نسخه‌های بالاتر با آن سازگار هستند. برای اطلاع از این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - موضوع، می‌توانید به سراغ برنامه «Camera2 API Probe» بروید و آن را از پلی استور دانلود کنید

این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و با اجرای آن، در صفحه اول سازگاری دستگاه خود با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - این API را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - می‌بینید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان

بخش سطح پشتیبانی سخت افزاری از اهمیت بالاتری برخوردار است و شامل دوربین اصلی و سلفی گوشی اندرویدی شما می‌شود. در این برنامه ۴ سطح پشتیبانی سخت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - افزاری به شرح زیر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - وجود دارد:

  • LEGACY: این گزینه مربوط به پشتیبانی از Camera1 API است و اگر تنها در کنار این گزینه تیک سبز خورده باشد، نمی‌توانید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - از مزایای گوگل کمرا روی گوشی خود بهره‌مند شوید.
  • LIMITED: این گزینه نشان می‌دهد که تنها می‌توان از برخی توانایی‌های این API استفاده کرد.
  • FULL: این گزینه به معنای پشتیبانی گوشی از توانایی‌های مهم Camera2 است.
  • LEVEL_3: اگر این گزینه کنارش تیک سبز خورده باشد، یعنی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - گوشی شما از ویژگی‌های بیشتری مانند عکاسی RAW پشتیبانی می‌کند.

اگر گوشی شما قادر به پشتیبانی از Camera2 باشد، می‌توانید به سراغ نصب برنامه دوربین گوگل بروید. در صورتی که گوشی شما قابلیت‌های سطح بالا را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - ندارد، می‌توانید آن را روت کنید و تغییراتی در آن اعمال کنید که فرایند پیچیده‌ای است.

اگر از نظر سازگاری با مشکلی مواجه نشدید، اولین قدم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - مراجعه به لیست سایت XDA Developers و بررسی در دسترس بودن GCam برای گوشی مدنظرتان است. در این صفحه محصولات برندهای مختلف به ترتیب الفبای انگلیسی وجود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - دارد که از ایسوس شروع می‌شود و به شیائومی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - می‌رسد.

برای جستجوی ساده‌تر در این صفحه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی گزینه سه نقطه در سمت راست مرورگر وب خود کلیک کنید.
  • گزینه‌ای با عبارت Find را انتخاب کنید.
  • مدل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - گوشی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - اندرویدی خود را وارد کنید تا نتایج برای شما هایلایت شوند.

بجای فهرست XDA Developers، می‌توانید از یک جایگزین به نام GCam Hub هم استفاده کنید. با این دو هاب می‌توانید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - به لیستی از فایل‌های APK دسترسی داشته باشید. زمانی که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - روی دانلود فایل APK ضربه بزنید، یک پیام هشدار در برابرتان ظاهر می‌شود که نیازمند تایید است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان

روی گزینه OK ضربه بزنید و سپس به مسیر Settings > Security بروید. در اینجا باید قابلیت نصب برنامه‌ها از منابع ناشناس را تایید کنید. در نهایت با یک فایل منیجر مناسب به سراغ فایل APK بروید و آن را انتخاب کنید تا فرایند نصب روی گوشی شما آغاز شود. پس از نصب می‌توانید شروع به استفاده از گوگل کمرا کنید.

با چندین قدم بالا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - می‌توانید به گوگل کمرا روی دستگاه خود دسترسی پیدا کنید و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - با بهبود کیفیت تصاویر مواجه شوید، البته همانطور که بالاتر گفتیم، گوشی شما باید با آن سازگار باشد.

سوالات متداول کاربران درمورد گوگل کمرا

گوگل کمرا چیست؟

گوگل کمرا یک برنامه دوربین است - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - که اولین بار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - با نسل اول پیکسل در سال ۲۰۱۴ از راه رسید. با برنامه دوربین گوگل به قابلیت‌های پیشرفته‌ای دست پیدا می‌کنید و با افزایش کیفیت تصاویر خروجی مواجه می‌شوید.

چگونه می‌توان گوگل کمرا را نصب کرد؟

برای نصب برنامه دوربین گوگل و استفاده از آن بجای اپ پیش فرض دوربین، باید از سازگاری گوشی خود با آن اطمینان حاصل کنید. اگر گوشی شما قادر به پشتیبانی از Camera2 باشد، می‌توانید به سراغ نصب برنامه دوربین گوگل بروید. قدم بعدی مراجعه به لیست سایت XDA Developers و بررسی در دسترس بودن GCam برای گوشی مدنظرتان است تا آن را دانلود و نصب کنید.

ویژگی‌ها یا قابلیت‌های گوگل کمرا چیست؟

از قابلیت‌های گوگل کمرا می‌توان به اسلوموشن، عکس‌های متحرک، لنز - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - تصاویر تار، +HDR، لرزشگیر ویدیو، Smart Burst و پانوراما اشاره - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone