🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19256.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ هواوی میت بوک D15؛ با پرستیژ و ارزش‌خرید بالا

بسیاری از کاربران، مک‌بوک‌های اپل را به دلیل طراحی چشمگیر و کلاس کاری بالا تحسین می‌کنند؛ اما اگر بدانید که هواوی محصولی با پرستیژ بالا و هم‌رده با مک‌بوک را با قیمتی بسیار مناسب‌تر ارائه ...

بسیاری از کاربران، مک‌بوک‌های اپل را به دلیل طراحی چشمگیر و کلاس کاری بالا تحسین می‌کنند؛ اما اگر بدانید که هواوی محصولی با پرستیژ بالا و هم‌رده با مک‌بوک را با قیمتی بسیار مناسب‌تر ارائه داده است، قطعاً تعجب خواهید کرد. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - در ادامه می‌توانید با رقیب قدرتمند مک‌بوک و مشخصات هواوی میت بوک D15 آشنا شوید.

«لپ تاپ های Matebook ، سری محصولاتی از هواوی هستند که در شب گشایش کنگره جهانی موبایل (MWC) در 21 فوریه 2016 معرفی شدند. مدل‌های بیشتری از این سری نیز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - در سال‌های بعد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - به بازار عرضه شدند.»

این تاریخچه‌ای کوتاه از لپ‌تاپ‌های میت بوک هواوی به نقل از دانشنامه ویکی‌پدیاست؛ راهی که در سال 2016 آغاز شد و حالا در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - سال 2020 به اوج تکامل و بلوغ خود رسیده است. از این رو، هواوی را هم‌اکنون می‌توان یکی از بهترین و خلاق‌ترین تولیدکنندگان لپ تاپ در دنیا دانست.

از دسته لپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - تاپ های هواوی، میت بوک D15 را با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - توجه به مشخصات آن، می‌توان محصولی موفق قلمداد کرد. نکته جالب آن است که این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - با دو پیکربندی مختلف - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - از نظر پردازنده در دسترس کاربران است تا دوستداران اینتل و AMD بتوانند مطابق با سلیقه خود، مدل محبوب را انتخاب کنند. در ادامه بیشتر با مشخصات - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - Matebook D15 آشنا می‌شویم.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان

طراحی شکیل و سبک

یک لپ تاپ هرقدر هم که کارایی بالایی داشته باشد، نیازمند قابلیت حمل‌پذیری بالاست تا بتواند به انتخاب شماره یک کاربران تبدیل شود. هواوی در طراحی لپ تاپ میت بوک دی 15 توجه ویژه‌ای به سهولت حمل آن داشته که حاصل آن وزن تنها 1.53 کیلوگرمی با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - ضخامت فقط 16.9 میلی متر است. بنابراین با داشتن لپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - تاپ سبک و زیبای MateBook D15 در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - هر زمان و مکانی می‌توانید از یک کامپیوتر ویندوزی کامل بهره‌مند شوید.

کاور صفحه نمایش، پوشش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - زیرین و قاب کناری لپ تاپ هواوی D15 از آلومینیوم ساخته شده‌ که در کنار استحکام بالا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - و وزن پایین، ظاهر بسیار زیبایی نیز به آن بخشیده‌ است. این لپ تاپ در دو رنگ بسیار جذاب نقره‌ای و خاکستری ارائه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان

ویژگی جالب دیگر لپ تاپ HUAWEI MateBook D15، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - برخورداری از دکمه پاور مجتمع با حسگر اثر انگشت است. بدین ترتیب با یک بار فشردن این کلید می‌توانید لپ تاپ را روشن کرده و قفل آن را هم باز کنید.

هواوی برای امنیت هرچه بیشتر کاربران، وبکم MateBook D15 را در میانه‌ی صفحه کلید آن تعبیه کرده است که با یک فشار کوچک بالا آمده و آماده استفاده می‌شود. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - کاربر در مواقع غیرضروری می‌تواند وبکم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - را به منظور امنیت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - حداکثری، درون کیبورد پنهان کند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان

صفحه نمایش وسیع و FullView

این لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - به یک صفحه نمایش بزرگ و زیبای 15.6 اینچی از نوع IPS FullView مجهز است که با دارا بودن حاشیه‌های بسیار نازک با ضخامت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - 5.3 میلی متر، نسبت نمایشگر به پنل جلویی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - را به عدد عالی 87 درصد رسانده است. حاشیه‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - باریک صفحه نمایش میت بوک دی15 لذت تماشای فیلم، تولید محتوا و وب‌گردی را دو چندان می‌کند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان

هواوی در این لپ تاپ از پنل IPS بسیار باکیفیت با وضوح تصویر 1920x1080‌ پیکسل و کنتراست 800:1 استفاده کرده است که زاویه دید گسترده 178 درجه‌ای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - را فراهم می کند. این صفحه نمایش دارای نسبت ابعاد 16:9 بوده و موفق به کسب گواهی TÜV Rheinland نیز شده است. بهره‌مندی از این ویژگی بدان معناست که نمایشگر میت بوک D15 از چشم کاربر در استفاده طولانی مدت محافظت می‌کند و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - در عین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - حال مانع از خشکی چشم‌ها می‌شود.

سخت افزار قدرتمند و متنوع

MateBook D15 نیروی پردازشی خود را از پردازنده‌های پرقدرت AMD Ryzen یا Intel Core i5 می‌گیرد. در واقع شما - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - می‌توانید این لپ تاپ کارآمد و سبک را با هریک از پردازنده‌هایAMD Ryzen 5 3500U ، AMD Ryzen 7 3700U یا Intel Core i5-10210U تهیه کنید.

بهره‌مندی از 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم پرسرعت DDR4 در ترکیب با پردازنده گرافیکی توانمند Radeon (در مدل‌های AMD) یا GeForce MX250 / Intel UHD Graphics (در مدل‌های اینتل) سبب شده است تا میت بوک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - D15 به خوبی از عهده کارهای مختلف برآید.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان

لپ تاپ MateBook D15 هواوی از یک حافظه SSD پرسرعت PCIe با ظرفیت 256 یا 512 گیگابایت برای اجرای فوری برنامه‌ها و بارگذاری سریع سیستم عامل بهره می‌برد. همچنین شما می‌توانید با تهیه پیکربندی دیگر آن، یک ترابایت هارد دیسک هم در کنار SSD پرسرعت داشته باشید.

با وجود مناسب بودن قیمت لپ تاپ هواوی میت بوک D15 ، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - این لپ تاپ از طیف کاملی از درگاه‌ها و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - قابلیت‌های ارتباطی بروز همچون USB-A 3.0، USB-A 2.0، USB-C، HDMI و جک صوتی 3.5 میلی متری بهره می‌برد. همچنین میت بوک دی 15 دارای وای فای پرسرعت IEEE 802.11a/b/g/n/ac با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - فناوری 2x2 MIMO و بلوتوث نسخه 5.0 است.

شارژ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - سریع 65 واتی

لپ تاپ MateBook D15 علی‌رغم وزن پایین، از یک باتری مناسب - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - با ظرفیت 42 وات ساعت بهره می‌برد. با این حال هواوی به همین جا بسنده نکرده است و میت بوک  D15را با شارژر پرسرعت 65 واتی USB-C عرضه می‌کند. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - این شارژر قادر است ظرف تنها نیم ساعت، لپ تاپ را بیش از 50 درصد شارژ کند.

همچنین شما می‌توانید با این شارژر، گوشی خود را نیز شارژ کرده و از کابل USB-C آن برای انتقال فایل‌ها میان دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان

یکپارچگی با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - محصولات هواوی

اگر از گوشی‌های هواوی استفاده می‌کنید، این لپ تاپ یک قابلیت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - کاربردی دیگر را نیز با نام Huawei Share در اختیار شما قرار می‌دهد. با این قابلیت و تنها با یک لمس ساده، گوشی و لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - شما با یکدیگر ترکیب شده و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - می‌توانید بدون نیاز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - به اینترنت، گوشی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - خود را از طریق نمایشگر لپ‌تاپ مدیریت کنید. بدین شکل می‌توانید انتقال فایل‌ها بین دو دستگاه را به سادگی انجام دهید و حتی از کیبورد لپ تاپ برای نوشتن پیام در گوشی استفاده کنید.

در نهایت باید گفت لپ تاپ 15.6 اینچی MateBook D15 یک انتخاب تمام‌عیار با سخت افزارهای بروز، نمایشگر خیره‌کننده با حالت استراحت چشم، طراحی چشمگیر و شارژر بسیار سریع 65 واتی است. این لپ تاپ از قابلیت‌های دیگری نظیر بلندگوی استریو، میکروفن دوگانه، دوربین وبکم از نوع HD 720p، صفحه کلید فول سایز، تاچ‌پد کارآمد و حسگرهای مختلف نیز بهره می‌برد.

قیمت بسیار رقابتی و داشتن گارانتی رسمی در ایران نیز از دیگر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - برگ‌های برنده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - این لپ تاپ در بازار کشورمان است. برای آگاهی بیشتر از قیمت و مشخصات لپ تاپ هواوی D15 می‌توانید به وبسایت هواوی فارسی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone