🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19249.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه شیائومی MI 11 با پرچمدارهای اپل، سامسونگ و هواوی

شیائومی دیروز از MI 11 به عنوان پرچمدار جدیدش رونمایی کرد که آخرین موبایل قدرتمند سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود. MI 11 برخلاف تمام پرچمدارهای اندرویدی که امسال معرفی شدند، از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۸۸ ...

شیائومی دیروز از MI 11 به عنوان پرچمدار جدیدش رونمایی کرد که آخرین موبایل قدرتمند سال ۲۰۲۰ به شمار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - می‌رود. MI 11 برخلاف تمام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - پرچمدارهای اندرویدی که امسال معرفی شدند، از چیپست - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - جدید اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار است که از این نظر آنرا یک سر و گردن بالاتر از رقبایی نظیر گلکسی نوت ۲۰ ، هواوی میت ۴۰ و گلکسی S20 پلاس قرار می‌دهد.

هرچند طی مراسم معرفی شیائومی MI 11 با آیفون ۱۲ پرو مکس مقایسه شد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - اما تقریبا نصف این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - پرچمدار اپل قیمت دارد و منصفانه این است که آنرا با هم‌قیمت‌های خودش مقایسه کنیم. از طرف دیگر شیائومی گوشی جدید را چنان پر قدرت و با امکانات مهیج همراه کرده که حتی مدل‌های با صدها دلار قیمت بیشتر را نیز به چالش می‌کشد.

از اینرو در ادامه مطلب MI 11 را در دو - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - جدول محک زده‌ایم. جدول اول شامل آیفون ۱۲، میت ۴۰ و نوت ۲۰ 5G است که تقریبا در یک رده قیمتی قرار دارند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی

جدول دوم اما نورسیده شیائومی را در کنار میت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - ۴۰ پرو، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - گلکسی S20 پلاس 5G - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - و آیفون ۱۲ پرو قرار می‌دهد که در رده قیمتی بالای ۱۰۰۰ دلار قرار دارند.

همانطور که می‌بینید MI 11 تنها موبایلی است که به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ با مودم 5G - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - یکپارچه X60 مجهز شده. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - این چیپست از نظر توان پردازش، هوش مصنوعی، قابلیت‌های مربوط تصویربرداری و پردازش تصویر از اساس دگرگون شده که برای MI 11 مزیتی بزرگ به شمار می‌رود.

علاوه بر پردازنده در جدول اول وضوح نمایشگر MI 11 از تمام رقبا بالاتر است و در جدول دوم هم تنها گلکسی S20 پلاس 5G با کمی اختلاف بالاتر از آن قرار می‌گیرد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - در بخش حافظه رم نیز تنها همین دو مدل از تراشه ۱۲ گیگابایتی برخودار هستند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی

از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شازند استان مرکزی - نظر دوربین پرچمدار جدید روی کاغذ از سنسور قوی‌تر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد اما قدرت تصویربرداری به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و باید دید MI 11 در عمل چه برای گفتن دارد. در نهایت نوبت به قیمت می‌رسد که از این نظر اعداد جدول گویای همه چیز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone