🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19250.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Caviar از نسخه لوکس ایرپاد مکس با قیمت ۱۰۸ هزار دلار رونمایی کرد

شرکت روسی «کاویار» (Caviar) که نسخه‌های لوکس گجت‌های محبوب را وارد بازار می‌کند، اینبار به سراغ هدفون جدید اپل یعنی ایرپاد مکس رفته و از نسخه لوکس آن رونمایی کرده. این هدفون که در ساخت آن از ...

شرکت روسی «کاویار» (Caviar) که نسخه‌های لوکس گجت‌های محبوب را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان - وارد بازار می‌کند، اینبار به سراغ هدفون جدید اپل یعنی ایرپاد مکس رفته و از نسخه لوکس آن رونمایی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان - کرده. این هدفون که در ساخت آن از طلای خالص استفاده می‌شود، سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۰۸ هزار دلار در اختیار مالکان ثروتمندش قرار می‌گیرد.

این نسخه سفارشی ایرپاد مکس در رنگ‌های سفید و مشکی به فروش می‌رسد و بخش‌های زیادی از آن دارای جنس طلا خواهد بود. کاویار همچنین در این محصول جذاب و گران‌قیمت از چرم نادر تمساح استفاده می‌کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان

کاویار تنها یک نمونه از هر رنگ این هدفون بی‌سیم تولید می‌کند، بنابراین با یک محصول بسیار خاص روبه‌رو هستیم و خریدارش تنها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان - فردی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان - در جهان خواهد بود که به آن دسترسی دارد. با توجه به استفاده از طلای خالص به همراه چرم تمساح و همچنین تولید بسیار محدود، قیمت ۱۰۸ هزار دلاری آن احتمالا برای ثروتمندان منطقی خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان

نسخه استاندارد هدفون روگوشی ایرپاد مکس اپل با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می‌رسد که با اعلام این قیمت، برخی کاربران و کارشناسان از اپل انتقاد کردند. این هدفون از درایور ۴۰ میلی‌متری بهره می‌برد و با هربار شارژ تا ‌۲۰ کاربر را همراهی می‌کند. اپل مانند گوشی‌های سری آیفون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان - ۱۲ در این محصول خود از پورت لایتنینگ استفاده کرده و خبری از پورت USB-C در آن نیست.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان

این اولین باری نیست که کاویار نسخه لوکس محصولات اپل را تولید و با قیمت بالایی می‌فروشد. این کمپانی در گذشته نه چندان دور از نسخه‌های لوکس آیفون ۱۲ پرو رونمایی کرد که گران‌ترین آن‌ها قیمتی نزدیک به ۳۹ هزار دلار دارد.

این شرکت روسی نسخه‌های لوکس پرچمدارهای سامسونگ را هم روانه بازار کرده که برای مثال می‌توان به مدل‌های لوکس گلکسی نوت ۲۰ اولترا با سنگ مرمر اشاره کرد. این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قروه استان کردستان - محصولات قیمتی نزدیک به ۶۰۰۰ دلار دارند و تنها ۹۹ نسخه از هر مدل آن‌ها تولید می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone