🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19252.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

توسعه مزرعه عمودی که ۳۶۰ برابر مزارع عادی بازدهی دارد

یک استارتاپ فعال در حوزه فناوری کشاورزی مزرعه‌ای عمودی ساخته که با اشغال فضای بسیار کمتر، به اندازه یک مزرعه مسطح وسیع میوه و سبزی تولید می‌کند. Plenty یک استارتاپ فعال در حوزه فناوری کشاورزی ...

یک استارتاپ فعال در حوزه فناوری کشاورزی مزرعه‌ای عمودی ساخته که با اشغال فضای بسیار کمتر، به اندازه یک مزرعه مسطح وسیع میوه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - و سبزی تولید می‌کند.

Plenty یک استارتاپ فعال در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - حوزه فناوری کشاورزی است که در کالیفرنیا واقع شده و می‌خواهد مزرعه و مزرعه داری را از نو تعریف کند. «نیت استوری» (Nate Storey)، هم‌مؤسس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - و مدیر ارشد دانش این استارتاپ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - معتقد است آینده مزرعه‌داری به مزارع عمودی و سرپوشیده تعلق دارد، چرا که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - با این روش می‌توان سبزیجات را در هر جایی از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - دنیا و در تمام طول سال پرورش داد و با استفاده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - از هوش مصنوعی و ربات‌ها کیفیت رشد میوه‌ها و سبزیجات را به طور پیوسته ارتقا داد.

پرورش محصولات در مزارع مسطح به لطف - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - بکارگیری ابزارهای جدید در سال‌های اخیر بهتر و آسان‌تر شده، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - اما اینگونه مزارع همچنان به مقدار زیادی آب نیاز داشته و فضای زیادی را اشغال می‌کنند. حال Plenty می‌گوید مزرعه عمودی این استارتاپ با اشغال فضایی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - در حدود ۲ جریب فرنگی (۸۰۹۳ متر مربع)، به اندازه یک مزرعه مسطح در ابعاد ۷۲۰ جریب فرنگی (۲,۹۱۳۷۴ کیلومتر مربع) میوه و محصول می‌دهد.

در مزرعه این استارتاپ سبزیجات مختلف در ردیف‌های کنار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - هم رشد می‌کنند. در این فضای سرپوشیده لامپ‌های LED نور خورشید را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - شبیه‌سازی کرده و ربات‌ها سبزیجات را جابجا می‌کنند. هوش مصنوعی وظیفه تنظیم فاکتورهایی مثل میزان آبرسانی، دما و نور را بر عهده داشته و همواره برای پرورش محصولات بزرگ‌تر، بهتر و با سرعت بیشتر در حال یادگیری است.

مجموعه فناوری‌های فوق دست به دست هم داده‌اند تا گیاهان در تمام طول سال پرورش پیدا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - کنند. شرایط رشد گیاهان آنقدر خوب است که این مزرعه در مقایسه با یک مزرعه مسطح بیرونی ۳۶۰ برابر محصول بیشتر به ازای هر جریب فرنگی (۴۰۴۶ متر مربع) تولید می‌کند.

مزیت دیگر مزارع عمودی تولید محصولات کشاورزی در نزدیکی محل است و دیگر نیازی به واردات میوه‌ها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - و سبزیجات از مزارع چند صد کیلومتر دورتر نیست. این یعنی دیگر نیازی به حمل و نقل محصولات کشاورزی نبوده و از ورود میلیون‌ها تن گاز مخرب دی اکسید کربن به اتمسفر جلوگیری می‌شود. همچنین واردات محصولات کشاورزی گران تمام می‌شود، ولی با تولید محلی آن‌ها می‌توان هزینه تمام شده آنها برای مصرف کننده را کاهش داد.

Plenty می‌گوید مزرعه عمودی این استارتاپ از هیچ آفت‌کش یا علف‌کش استفاده نکرده و تمام آب مصرفی حتی آب تبخیر شده بازیافت می‌شود و برق آن به طور ۱۰۰ درصد از منابع تجدیدپذیر تأمین می‌شود. علاوه بر این پکیج محصولات ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است و به طور ویژه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - برای تازه نگه داشتن سبزیجات برای مدت زمان طولانی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - و کاهش ضایعات ساخته شده است.

استارتاپ Plenty تاکنون حدود ۴۰۰ میلیون دلار از شرکت SoftBank، «اریک اشمیت» مدیرعامل سابق گوگل و «جف بزوس» مدیرعامل آمازون سرمایه جذب کرده است.

- تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone