🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19251.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هکرها ایمیل اعضای پارلمان فنلاند را هک کردند

مقامات فنلاند روز دوشنبه از هک شدن سیستم‌های کامپیوتری پارلمان این کشور و دسترسی هکرها به ایمیل‌های برخی از اعضای پارلمان خبر دادند. دولت فنلاند می‌گوید پاییز سال جاری میلادی پارلمان این کشور هدف حمله ...

مقامات فنلاند روز دوشنبه از هک شدن سیستم‌های کامپیوتری پارلمان این کشور و دسترسی هکرها به ایمیل‌های برخی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - از اعضای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - پارلمان خبر دادند.

دولت فنلاند می‌گوید پاییز سال جاری میلادی پارلمان این کشور هدف - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - حمله سایبری قرار گرفته که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - تیم IT پارلمان این کشور ماه جاری میلادی آن را شناسایی کرده است. بررسی این پرونده به دست پلیس مرکزی فنلاند (KRP) سپرده شده است.

«Tero Muurman»، کمسیر KRP اعلام کرد که این حمله آسیبی به سیستم‌های درونی پارلمان وارد نکرده اما تصادفی نبوده است. وی افزود این حمله احتمالاً با هدف جاسوسی انجام شده و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - پلیس فنلاند نیز پرونده را با همین قصد دنبال می‌کند. او گفت: «در حال حاضر، یک احتمال این است که هکرهای ناشناس به نفع یک کشور دیگر و یا به قصد آسیب رساندن به فنلاند دست به سرقت اطلاعات زده‌اند.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان

Muurman اضافه کرد که این حمله سایبری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - چندین نفر از اعضای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - پارلمان را تحت تأثیر قرار داده، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - اما - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - به خاطر در جریان بودن تحقیقات از ذکر کردن تعداد دقیق قربانیان خودداری کرد. او اشاره کرد که پلیس فنلاند برای بررسی این پرونده در حال کمک گرفتن از کشورهای دیگر است و جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه نداد.

این حمله شباهت زیادی به حمله سایبری دیگری دارد که اخیراً علیه یک کشور دیگر حوزه اسکاندیناوی انجام شد. اوایل پاییز سال جاری میلادی، نروژ از حمله‌ای مشابه به سیستم ایمیل‌های پارلمان این کشور و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - دسترسی هکرها به ایمیل برخی از اعضای پارلمان خبر داد. پلیس نروژ پس از چندین ماه تحقیق و بررسی، ماه جاری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - میلادی این حمله سایبری را به گروه هک APT28 نسبت داد که توسط اداره اصلی اطلاعات روسیه موسوم به GRU - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر قوچان استان خراسان - پشتیبانی می‌شود.

مایکروسافت اخیراً با انتشار گزارشی از افزایش فعالیت گروه APT28 با هدف دسترسی به ایمیل‌های دولتی با استفاده از حملات credential stuffing و brute force خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مژان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام آیا احیانا دور و بر کوی ارتش قوچان هم کولر گازی تراست TMFS-50H هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در کوی ارتش شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر بارنک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام کوی ارتش قوچان هم کار انجام میدید.
پاسخ: بله در کوی ارتش شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone