🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15524.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن My Huawei رسما منتشر شد

هواوی به گسترش اکوسیستم موبایل اختصاصی‌اش ادامه می‌دهد و در تازه‌ترین اقدام‌ آن، شاهد انتشار اپلیکیشن My Huawei به عنوان هستیم. این اپ خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به گفته رئیس بخش ...

هواوی به گسترش اکوسیستم موبایل اختصاصی‌اش ادامه می‌دهد و در تازه‌ترین اقدام‌ آن، شاهد انتشار اپلیکیشن My Huawei به عنوان هستیم. این اپ خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گفته رئیس بخش موبایل هواوی، «کوین هو» اپلیکیشن My Huawei مجموعه‌ای از خدمات ارائه شده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هرسین استان کردستان - در اپلیکیشن‌های مجزا همچون Huawei Club ،Huawei Mobile Services ،Gamer Center - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هرسین استان کردستان - و Member Center را ارائه می‌کند که حالا خدمات آن‌ها در یک اپلیکیشن جامع یکپارچه شده‌اند.

اپ My Huawei - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هرسین استان کردستان - مدت طولانی در دست آزمایش بوده و حالا با اتمام مرحله آزمایشی بتا، بطور رسمی روی فروشگاه نرم‌افزاری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هرسین استان کردستان - اختصاصی هواوی یعنی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر هرسین استان کردستان - AppGallery منتشر شده است. بر اساس توضیحات درج شده در فروشگاه اپ‌گالری، برنامه My Huawei خدماتی نظیر Huawei Mall ،Huawei Academy، تالارهای گفتگو، افزایش مهارت در گیمینگ، پیدا کردن نزدیک‌ترین فروشگاه‌های اطراف، خرید محصولات، یافتن مراکز خدمات پس از فروش و... را در خود جای داده است.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر هرسین استان کردستان

 

هواوی اعلام کرده اپ My Huawei یک هدف ساده اما مهم را دنبال می‌کند و آن دسترسی آسان و سریع کاربر به خدمات باکیفیت است. با این اپلیکیشن دیگر نیاز نیست کاربر چندین اپلیکیشن مجزا را نصب و اجرا کند و بدین ترتیب با تنها یک اپلیکیشن جامع به خدمات موردنظر خود دسترسی دارد که باعث کاهش اشغال رم و فضای ذخیره‌سازی دستگاه می‌شود.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر هرسین استان کردستان

این اپ هم‌اکنون در فروشگاه اختصاصی AppGallery در دسترس کاربران قرار دارد. اپ‌گالری به عنوان بخش مهمی از اکوسیستم موبایلی هواوی بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone