🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26372.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

افشای جزئیات آسیب‌پذیری PHP 7 با قابلیت کنترل سرورها از راه دور

جزئیات یک آسیب پذیری در نسخه های مدرن زبان برنامه نویسی PHP منتشر شده که امکان کنترل سرورها را فراهم می کند. این حفره امنیتی در حال حاضر رفع شده اما از آنجایی که PHP ...

جزئیات یک آسیب پذیری در نسخه های مدرن زبان برنامه نویسی PHP منتشر شده که امکان کنترل سرورها را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - فراهم می کند. این حفره امنیتی در حال حاضر رفع شده اما از آنجایی که PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای تولید وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - ها به حساب می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - آید همچنان می تواند وب‌سایت های به روز نشده را در معرض خطر جدی قرار دهد.

بر اساس گزارش شرکت امنیتی «بد پکت» به ZDNet نسخه 7 که اکنون آخرین نسخه PHP است از این آسیب پذیری رنج می برد. این حفره که با کد CVE-2019-11043 شناخته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - می شود امکان اجرای دستور در سرورها تنها با دسترسی به یک URL دستکاری شده را فراهم می کند.

اسکریپت PoC که در مخزن گیت هاب منتشر شده می تواند با کوئری ها یک سرور را هدف قرار دهد. به این منظور ابتدا با ارسال یک درخواست دستکاری شده، آسیب پذیر بودن سرور بررسی می شود. پس از شناسایی سرور - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - آسیب پذیر، هکر یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - درخواست دستکاری شده با اضافه کردن «=a?» به URL را ارسال می کند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان

خوشبختانه تنها برخی از وب سرورهای PHP تحت تأثیر این حفره امنیتی قرار می گیرند. بر اساس گفته محققان تنها سرورهای NGINX با هندلر ویژه  PHP-FPM (برای اپلیکیشن ها و اسکریپت های PHP و جایگزینی برای FastCGI پیش فرض PHP اما با قابلیت های بیشتر) آسیب پذیر هستند. PHP-FPM از کامپوننت های استاندارد نصب شده به همراه Nginx نیست اما برخی از ارائه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - دهندگان خدمات میزبانی وب به طور پیش فرض PHP-FPM را همراه با سرویس های خود ارائه می دهند.

برخی ارائه دهندگان بین المللی خدمات هاستینگ به مشتریان خود اعلام کرده اند که PHP را به آخرین نسخه آپدیت کنند. در نسخه های 7.3.11 و 7.2.24 این آسیب پذیری رفع شده است. با این حال بسیاری از مالکان وب‌سایت ها ممکن است به دلایل فنی قادر به آپدیت PHP یا مهاجرت به دیگر پردازشگرهای CGI نباشند. علاوه بر این در بلاگ شرکت Wallarm به روشی برای مسدود کردن URL های دستکاری شده، از طریق - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - فایروال mod_security اشاره شده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone