🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26362.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

5 نوآوری بی سرانجام ال جی در دنیای موبایل

ال جی که تا همین چند سال قبل یکی از برترین سازندگان موبایل جهان بود، مدتیست روزگار خوشی را سپری نمی کند. با این حال کاهش سهم بازار این شرکت محبوب کره ای را نمی ...

ال جی که تا همین چند سال قبل یکی از برترین سازندگان موبایل جهان بود، مدتیست روزگار خوشی را سپری نمی کند. با این حال کاهش سهم بازار این شرکت محبوب کره ای را نمی توان به فقدان نوآوری نسبت داد.

در واقع ال جی یکی از نوآورترین شرکت های دنیای موبایل بوده و هیچگاه از عرضه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - فناوری های جدید ابایی نداشته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - است. در ادامه پنج مورد از نوآوری های ال جی در این حوزه را مرور می کنیم که البته هیچ کمکی به جایگاه این شرکت و بهبود وضعیت آنها نکرد.

دوربین فوق عریض

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران

دوربین فوق عریض را می - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - توان یکی از مهم ترین نوآوری های ال جی دانست. گوشی های ال جی چند سالیست که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - به این دوربین مجهز هستند. اول - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - ال جی V10 دوربین سلفی دوگانه را با یک لنز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - استاندارد و یک لنز فوق عریض به دنیای موبایل آورد و سال بعد ال جی جی 5 توانست این موضوع را به یکی از ویژگی های اصلی پرچمداران تبدیل کند.

اگرچه هیچکس در آن زمان توجهی به دوربین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - فوق عریض نکرد، ولی امروزه همه با تعریف و تمجید فراوان از آن حرف می زنند و اپل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - هم در خانواده آیفون 11 به زعم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - خودش این فناوری را از نو اختراع کرد. حتی پیکسل 4 به خاطر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - انتخاب لنز ثانویه تله فوتو به جای فوق عریض مورد شماتت کارشناسان قرار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - گرفته است.

رزولوشن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - QHD

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران

ال جی جی 3 اولین گوشی تولید انبوه جهان با نمایشگر QHD (رزولوشن 2560×1440 پیکسل) محسوب می شود که در سال 2014 معرفی شد. البته متأسفانه شرکت کره ای کمی عجله کرد و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - با اولویت قرار دادن رزولوشن، دیگر ویژگی های نمایشگر از جمله روشنایی و دقت تصویر را از یاد برد.

شارژدهی باتری ال جی جی 3 هم چنگی به دل نمی زد و در نهایت، بالاترین رزولوشن دنیای موبایل توجه چندانی را از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - سوی منتقدین به خود جلب نکرد.

فریم استیل

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران

اپل هنگام معرفی آیفون - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - X و سپس آیفون XS با فریم استیل، روی صحنه فخر فروشی می کرد و حتی آیفون 11 پرو هم از این ویژگی بهره می برد. فریم استیل حس استحکام و زیبایی را توأمان به شما هدیه می دهد. البته استفاده از این ماده در بدنه موبایل به سال 2015 و ال جی V10 بر می گردد.

اشتباه ال جی این بود که فریم استیل را با پنل پلاستیکی در پشت بدنه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - همراه کرد، چون می خواست همچنان باتری قابل تعویض را به عنوان ویژگی اصلی گوشی هایش حفظ کند. در هر حال ال جی V10 هم نتوانست جایگاه ال جی را در دنیای موبایل بالاتر بیاورد.

نمایشگر منعطف

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران

مدت ها قبل از اینکه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - سامسونگ با گلکسی فولد و هواوی با میت ایکس به دنیای گوشی های تاشو قدم بگذارند (و البته در گردابی از مشکلات فنی دست و پا بزنند) ال جی با معرفی فلکس و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - فلکس 2 نمایشگرهای اولد انعطاف پذیر و خم شونده را به دنیای موبایل آورد.

جی فلکس ساختار منحنی داشت، اما می توانستید آن را با فشار به طور کامل صاف کنید. پس از رفع فشار، گوشی دوباره به حالت اصلی بر می گشت. بعد از آن هم ال جی جی 4 به صفحه اولد خمیده مجهز شد، اما توفیقی حاصل نکرد و شرکت کره ای به کل دست از آن برداشت.

کنترل حرکتی از راه دور

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران

پیکسل 4 با معرفی چیپ رادار و ژست های حرکتی جدید، بسیار نوآورانه به نظر می رسد. با این فناوری شما دست خود را جلوی گوشی حرکت داده و برنامه های خاص را کنترل کنید.

این فناوری هم برای اولین بار توسط ال جی و در قالب گوشی پرچمدار جی 8 معرفی شد. دوربین Z ال جی جی 8 به شما اجازه تغییر ولوم، تغییر آهنگ یا اجریا بعضی برنامه ها را می داد. البته کنترل حرکتی از راه دور هنوز به تکامل نرسیده و تا کاربری شدن، راه درازی در پیش دارد.

نوآوری های بی سرانجام
تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران
چند سال جلوتر می آییم، همین چند ماه پیش بود که کره - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - ای ها از LG G5 پرده برداشتند، اولین تلفن همراه ماژولار در میان بزرگان. اگرچه Fairphone 2 عملا اولین تلفن همراه ماژولار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - دنیا محسوب می شود که به ورژن نهایی رسید اما هیچ گاه به اندازه G5 بزرگ و قابل ستایش نبود که بخواهیم آن را وارد بازی کنیم. دوستان G5 واقعا تغییرات جذابی را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - به ارمغان می آورند که این دستگاه را بسیار متمایز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - جلوه می دهد.

نوآوری واژه ایست که در تمام مراسم های رونمایی موبایل به دفعات شنیده می شود، ولی ظاهراً تعبیه فناوری های نوین در گوشی های پرچمدار، به تنهایی کفایت نمی کند.

شکی نیست ال جی مهارت مهندسی بالایی دارد ولی در دیگر حوزه ها، به خصوص در بخش مارکتینگ لنگ می زند. آیا این شرکت می تواند دوباره وارد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - جریان اصلی دنیای موبایل شود؟

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گشواد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone