🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26364.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به طراحی نهایی و مشخصات سامسونگ گلکسی S11

به نظر می‌رسد که طراحی گوشی‌های خانواده گلکسی S11 سامسونگ به مراحل نهایی خودش رسیده باشد و دیگر شاهد تغییرات دیگری در این رابطه را شاهد نباشیم. همچنین یکی از افشا کننده‌ها نیز تقریبا مشخصات ...

به نظر می‌رسد که طراحی گوشی‌های خانواده گلکسی S11 سامسونگ به مراحل نهایی خودش رسیده باشد و دیگر شاهد تغییرات دیگری در این رابطه را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - شاهد نباشیم. همچنین یکی از افشا کننده‌ها نیز تقریبا مشخصات فنی این گوشی‌ها را لو داده است. در ادامه با هم به تفکیک، این مورد‌ها را بررسی می‌کنیم:

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران

بر اساس گزارشاتی که در این زمینه منتشر شده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - است، می‌توان گفت که خانواده گلکسی S11 بر اساس طراحی فعلی گلکسی S10 ساخته می‌شوند و تفاوت چندانی با نسل فعلی نخواهند داشت. با این حال انتظار می‌رود که نسل جدید گوشی‌های گلکسی S11، از حاشیه نمایشگر باریک‌تر و همچنین سوراخ‌های کوچکتری برای تعبیه دوربین‌های سلفی استفاده کند.

تا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - صحبت از سوراخ‌های نمایشگر است، بهتر است بگوییم که احتمالا شاهد طراحی بحث‌برانگیزی در گلکسی +S11 خواهیم بود. در این گزارشات، گفته شده است که این گوشی از ۳ سوراخ مجزا برای جای دادن دوربین‌های سلفی معمولی، اولترا واید و ToF بهره می‌برد. البته گلکسی S11 و S11e از دو سوراخ استفاده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - خواهند کرد و دیگر دوربین ToF را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - شاهد نخواهیم بود.

نمایشگر‌های این ۳ گوش نیز کمی با هم تفاوت دارند. گوشی ارزانتر گلکسی S11e از نمایشگر تخت و دو گوشی گران قیمت‌تر این خانواده از نمایشگر خمیده در گوشه‌ها بهره می‌برند

تغییرات - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - دوربین‌های اصلی

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران

گفته می‌شود که هر سه گوشی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - دوربین های بروز‌تری را دریافت کنند. برای مثال گلکسی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - +S11 و S11 از دورین‌های ۴ گانه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - برخوردار خواهند بود در حالی برادر کوچک‌تر آن‌ها از یک ماژول - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - ۳ گانه استفاده می‌کند. با این حال قرار است دورین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی که از گلکسی S7 دستخوش تغییر نشده، به ۱۶ مگاپیکسل ارتقا یابد. سنسور‌های همراه دوربین اصلی نیز در قالب دوربین‌های اولترا واید بهبود یافته و و یک دوربین ToF است. دیگر دوربین قرار است ساختاری پریسکوپی داشته باشد و قابلیت بزرگنمایی ۵ برابری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

با این حال انتظار می‌رود که گوشی گلکسی S11e ماژول ۳ گانه داشته باشد و احتمالا شاهد حذف شدن یکی از بین ToF و پریسکوپی باشیم. این تصمیمات سامسونگ کاملا بر پایه ملاحظات مالی خواهد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - بود؛ با این حال سامسونگ می‌تواند همگان را غافلگیر کند.

سخت‌افزار قدرتمند

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران

مانند آن چه پیش از این شاهد بودیم، سامسونگ اینبار هم گوشی‌های مخصوص بازار آمریکا را با اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - خواهد کرد و دیگر بازار‌های آسیایی و اروپایی نیز از چیپست تازه معرفی شده اگزیونس ۹۹۰ استفاده می‌کنند. هر دوی این چیپست‌های توانایی پشتیبانی از تکنولوژی 5G را دارند و احتمال می‌رود که تمام ۳ مدل گوشی خانواده گلکسی S11 نیز از این تکنولوژی به صورت پیش‌فرض بهره ببرند.

همچنین دو برادر بزرگ‌تر این خانواده رم ۱۲ گیگابایتی خواهند داشت و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - احتمالا گلکسی S11e «تنها» ۸ گیگابایت رم داشته باشد. همچنین مشخص نیست که هر ۳ مدل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - گوشی از حافظه پایه ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار باشند یا سامسونگ ترجیح می‌دهد که از ۱۲۸ گیگابایت رم استفاده کند. با این حال قرار است هر ۳ گوشی با اندروید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رویان استان مازندران - ۱۰ و رابط کاربر OneUI 2.1 اختصاصی سامسونگ به بازار عرضه شوند.

با تمام این اوصاف، باید شاهد گوشی‌های هیجان انگیزی باشیم و ببینیم که امسال سامسونگ می‌تواند رقابت را داغ‌تر از همیشه کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone