🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26375.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شرکت نظامی ریتون اولین سلاح لیزری ضد پهپاد خود را تحویل نیروی هوایی آمریکا داد

شرکت آمریکایی ریتون اعلام کرده که نخستین سلاح لیزری ضد پهپاد خود را اوایل این ماه به نیروی هوایی این کشور تحویل داده است. این پیمانکار نظامی خبر داده که نیروی هوایی آمریکا قصد دارد ...

شرکت آمریکایی ریتون اعلام کرده که نخستین سلاح لیزری ضد پهپاد خود را اوایل این ماه به نیروی هوایی این کشور تحویل داده است. این پیمانکار نظامی خبر داده که نیروی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - هوایی آمریکا قصد دارد سلاح مورد بحث را به صورت آزمایشی و به مدت یک سال در خارج از مرزهای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - خود به کار بگیرد تا آموزش های لازم برای استفاده از آن را به نیروهایش بدهد و همزمان اثربخشی اش را در شرایط واقعی تست - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - کند.

این سلاح «انرژی هدایت شده» از نوعی سنسور الکترواپتیکال/اینفرارد برای تشخیص تهدیدات بالقوه کمک می گیرد و سپس با کمک نوعی لیزر پهپادهای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - خطرناک را سرنگون می کند. انرژی مورد نیاز این سلاح از طریق پریزهای برق استاندارد ۲۲۰ ولتی قابل تامین است و زمانی که آن را به ژنراتور متصل می کنند «شات های تقریبا نامحدودی» را ایجاد خواهد کرد.

Roy Azevedo رئیس شرکت سیستم های فضایی و هوایی ریتون در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - مطلبی که پیرامون همین اتفاق در وبسایت شرکت مورد بحث منتشر کرد گفته است:

پنج سال پیش افراد کمتری نگران تهدید پهپادها بودند حالا اما به کرات در مورد حملاتی می شنویم که از طریق این پرنده های بدون سرنشین صورت می گیرد. با در نظر داشتن همین مساله نیز مشتریان ما درخواست ساخت سلاحی برای مقابله با پهپادها را به ما دادند و ما در کمتر از ۲۴ ماه فرایند طراحی تا ساخت این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - سلاح را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - انجام دادیم.

ویدیوی مربوط به عملکرد این سلاح را در ادامه مشاهده میکنید.

با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - وجود آنکه ریتون در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - بیانیه خبری خود مدعی شده این نخستین سلاح ضد پهپادی است که در اختیار نیروی هوایی آمریکا قرار می گیرد، بیش از یک دهه است که ارتش آمریکا از این تسلیحات استفاده میکند. این کشور از سال ۲۰۰۳ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - میلادی تاکنون از سیستم لیزری ZEUS در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - میدان های نبرد عراق و افغانستان برای نابود سازی بمب های کنار جاده ای و تامین امنیت نیروهای خود استفاده کرده است.

تحقیقات در مورد تسلیحات لیزری تقریبا از دهه ۱۹۶۰ میلادی و بعد از ساخته شدن نخستین لیزرها آغاز شد. ارتش آمریکا نیز دست کم از دهه ۱۹۷۰ میلادی آزمایش این تسلیحات را در دستور کار خود قرار داد. در سال ۱۹۷۳ میلادی دارپا نخستین پهپاد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - را با کمک یک سلاح لیزری و از طریق تکنیک گرم کردن موتور آن در آسمان منفجر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بابلسر استان مازندران - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روشنک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یک سوالی دارم شما شهرک آزادگان بابلسر هم تعمیرات دارید
پاسخ: بله در شهرک آزادگان شهر بابلسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone