🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26373.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

موش ها رانندگی یاد گرفتند [تماشا کنید]

موش ها حیوانات باهوشی هستند. آنها برای رسیدن به غذا مهارت هایی مثل فشردن اهرم و مسیریابی در هزارتو را آموخته اند و بازی قایم موشک را هم به خوبی انجام می دهند. حال به ...

موش ها حیوانات باهوشی هستند. آنها برای رسیدن به غذا مهارت هایی مثل فشردن اهرم و مسیریابی در هزارتو را آموخته اند و بازی قایم موشک را هم به خوبی انجام می دهند. حال به مجموعه مهارت های این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - جونده باید رانندگی را هم اضافه کنیم.

محققان دانشگاه ریچموند آمریکا برای مطالعه روی توانایی های شناختی موش ها، یک اتومبیل کوچک ساختند و این جاندار را تشویق کردند تا برای رسیدن به غذا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - رانندگی کند. در این آزمایش به 6 موش ماده و 11 موش نر مهارت رانندگی در یک محیط مستطیلی به مساحت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - 4 متر مربع آموزش داده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - شد. ویدیوی رانندگی موش را در ادامه می بینید:

موش ها پس از سوار شدن به خودرو و فشار وارد کردن روی سیم هایی از جنس مس و رسیدن به مقصد، آب نبات شیرین (فروت لوپز) پاداش می گرفتند. محققان هر بار آب نبات را در فاصله - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - دورتری قرار می دادند تا موش برای رسیدن به آن مسیر بیشتری را رانندگی کند.

پژوهشگران برای ساختن اتومبیل مخصوص موش ها از ظرف پلاستیکی غذا، چهار چرخ، کف آلومینیومی و سیم های مسی که نقش فرمان را بازی می کنند استفاده کردند. موش با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - گرفتن سیم ها با پنجه های خود باعث ایجاد جریان الکتریکی و حرکت کردن ماشین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - می شد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - و بسته به اینکه او - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - کدام قسمت از سیم را لمس می کرد ماشین به جلو، چپ یا راست می رفت.

«کلی لمبرت» (Kelly Lambert)، پروفسور عصب شناسی رفتار از دانشگاه ریچموند در رابطه با رانندگی موش ها می گوید: «آنها به شیوه هایی منحصر به فرد رانندگی با ماشین را یاد گرفتند و از الگوهایی برای فرمان دادن به خودرو و رسیدن به غذا استفاده کردند که قبلاً هرگز از آنها استفاده ای نکرده بودند.»

وی افزود که موش ها باهوش تر از آن چیزی هستند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - که بسیاری از مردم در موردشان فکر می کنند و بسیاری از حیوانات بیشتر از آنچه که ما فکر می کنیم باهوش هستند.

- تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ سمت ملاصدرا زرین شهر مایکروفر میدیا AC034AB6 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در ملاصدرا شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر زلفا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، دوستانی که مایکروفر میدیا EC142A5L دارند، از یک مشکل رایج شکایت کردند. این مشکل این است که مایکروفر خاموش می شود و یا اجازه نمی دهد که غذا را بپزید. این ممکن است به دلیل خراب شده بودن ترموستات باشد.

برای تعمیر این مشکل، بهتر است به یک فروشگاه الکترونیکی در شهر زرین شهر، منطقه ابن سینا مراجعه کنید. اگر شما هنوز زیر گارانتی هستید، می توانید به منطقه ای که مایکروفر را خریدید مراجعه کنید و آن را برای تعمیر تحویل دهید.

اگر شما دوست دارید که خودتان مایکروفر را تعمیر کنید، لطفا از فروشگاه های الکترونیکی که به قطعات الکترونیکی مختلف مانند ترموستات و غیره دسترسی دارد، خرید کنید.

امیدوارم این اطلاعات مفید بوده باشد. با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone