🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26371.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ممنوعیت استفاده از تجهیزات هواوی و ZTE برای شرکت هایی که از دولت آمریکا یارانه می گیرند

کمیسیون ارتباطات دولت فدرال آمریکا قصد دارد محدودیت های تازه ای را روی مراوداتش با غول های صنعت تکنولوژی چین از قبیل هواوی و ZTE اعمال کند و Ajit Pai رئیس هیئت مدیره FCC (یا همان رگورلاتوری ...

کمیسیون ارتباطات دولت فدرال آمریکا قصد دارد محدودیت های تازه ای را روی مراوداتش با غول های صنعت تکنولوژی چین از قبیل هواوی و ZTE اعمال کند و Ajit Pai رئیس هیئت مدیره FCC (یا همان رگورلاتوری چین) قصد دارد ماه آینده جلسه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - ای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - را برای رای گیری در این رابطه برگزار کند. به موجب این طرح شرکت های آمریکایی که از دولت سوبسید یا یارانه می گیرند اجازه خرید تجهیزات مخابراتی از شرکت های مخابراتی چین را پیدا نخواهند کرد.

براساس گزارشی که وال استریت ژورنال در این رابطه منتشر کرده هر دوی این شرکت ها در زمره تهدیدات ملی قرار می گیرند و در نتیجه اجازه مشارکت در طرح ۸.۵ میلیارد دلاری توسعه اینترنت روستایی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - در آمریکا که بازار اصلی برای هر دوی آنها محسوب می شود را پیدا نمی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - کنند.

این قانون ۳۰ روز بعد از رای گیری اجرایی می شود و اگر هر کدام از این شرکت ها به آن اعتراض کنند این بازه به ۱۲۰ روز افزایش می یابد. FCC همچنین قصد دارد شرکت های آمریکایی را ملزم کند که تجهیزات مورد استفاده خود از برندهای هواوی و ZTE را به خاطر خطرات امنیتی شان با محصولات دیگر جایگزین کنند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان

وبسایت تک کرانچ گزارش داده است که FCC مشغول بررسی طرحی است تا جبران هزینه ها برای شرکت هایی که باید تجهیزاتشان را تعویض کنند را به عمل آورد. این وبسایت به نقل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - از FCC گزارش داده است که تعدادی از اپراتورهای کوچک آمریکایی با کمک یارانه و وام - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - های دولتی اقدام به خرید تجهیزات هواوی کرده اند و به موجب پیش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - نویس قانون جدید، فرایندهایی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - در حال انجام است تا تهدیدات ناشی از دیگر تامین کنندگان نیز شناسایی شود.

سخنگوی FCC این نکته را که جنگ تجاری میان آمریکا و چین احتمالا انگیزه اصلی رای گیری برای تصویب چنین قانونی بوده رد کرد و در مقابل به ادعاهای تکراری سازمان های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر جاسوسی احتمالی شرکت های چینی اکتفا کرد.
هواوی اما همانطور که در خبرها خوانده اید علیرغم مشکلاتی که اخیرا برای آن ایجاد شده (از دستگیری مدیر ارشد مالی آن گرفته تا پرونده شکایت دولت آمریکا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تربت جام استان خراسان - به خاطر سرقت تکنولوژی های آن) کلیه این ادعاها را رد کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone