🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26374.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کامپیوتر کوانتومی گوگل در قاب تصاویر

حدودا یک ماه پیش بود که گوگل ادعا کرد به برتری کوانتومی دست پیدا کرده است؛ نقطه عطفی در صنعت تکنولوژی که میتواند جهان را متحول نماید. اما اعلام این خبر از سوی گوگل با ...

حدودا یک ماه پیش بود که گوگل ادعا کرد به برتری کوانتومی دست پیدا کرده است؛ نقطه عطفی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - در صنعت تکنولوژی که میتواند جهان را متحول نماید. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - اما - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - اعلام این خبر از سوی گوگل با ابهامات زیادی روبرو بود و حتی اندکی بعد IBM نیز این ادعا را به زیر سوال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - برد.

رایانش کوانتومی گرچه می تواند توان پردازشی جدیدی را در اختیار بشر قرار دهد اما مبحثی به شدت پیچیده است و درک و بررسی آن از عهده هر کسی ساخته نیست. البته چندی پیش در مطلبی چیستی برتری کوانتومی را بررسی کردیم و از کاربردهای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - آن با شما گفتیم.

در هر حال روز گذشته بود که جزئیات این دستاورد بزرگ تحت عنوان مقاله ای در نشریه معتبر نیچر منتشر شد و جزئیات آن به تایید گوگل رسید. شاید با خواندن این خبرها علاقمند باشید که بدانید کامپیوترهای کوانتومی گوگل چه مشخصات و توانمندی هایی دارند و چه محاسبات پیچیده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - ای را میتوان با آنها انجام داد. در ادامه این مطلب با ۱۵ اسلاید مختلف شما را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - بیشتر با کامپیوتر کوانتومی این شرکت آشنا میکنیم.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
تصویری که در بالا می  بینید متعلق به یکی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - از کامپیوترهای کوانتومی گوگل است که بدون محفظه خنک کننده اش از آن عکس گرفته شده است. این کامپیوتر لایه های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - متعددی دارد که از بالا به پایین شکلی نزولی دارند و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - هر کدام دمای خنک سازی مختص به خود را دارد. دمای لایه پایینی که چیپ های محاسبات کوانتومی را در خود جای داده تنها کسری از یک درجه با دمای صفر فاصله دارد. پردازنده Sycamore گوگل ده ها خط ارتباطی کوچک دارد که آن را به جهان خارج متصل می کنند. این چیپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - ۵۴ کیوبیت دارد که در واقع همان واحد اصلی برای ذخیره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - سازی و پردازش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - داده در یک کامپیوتر کوانتومی است.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
این یک کامپیوتر کوانتومی است که از پردازنده ۵۴ کیو بیتی Sycamore گوگل بهره می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - گیرد و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - گوگل از آن برای نشان دادن برتری کوانتومی خود استفاده کرد. مخزن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - استوانه ای بزرگی که می بینید برای سرد کردن کامپیوتر به کار می رود تا انرژی خارجی مزاحمتی را برای کیوبیت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - های فوق حساس ایجاد نکنند.

 

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
کامپیوتر کوانتومی گوگل از ۲۱۶ کابل کواکیسال برای برقراری ارتباط با کیوبیت هایش استفاده می کند. بسته به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - نوعی تحقیقی که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - ممکن است از طریق این کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - انجام شود برخی از این کواکسیال از بدنه جدا می شوند.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
این کابل ها به شدت گران هستند و هر کدامشان که ابعادی برابر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - با یک متر دارد حدودا ۱۰۰۰ دلار آب می خورد.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
کامپیوتر کوانتومی گوگل ساختاری به شدت پیچیده دارد. هر کدام از کابل ها یا خطوطی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - که در اینجا می بینید وظیفه ارسال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - سیگنال های الکترمغناطیسی را بر عهده دارند که برای کنترل محاسبات و خوانش دیتای به دست آمده از کیوبیت ها به کار می روند.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
گوگل چیپ های رایانش کوانتومی خود را با کمک دو قطعه ای می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - سازد که به یکدیگر متصل شده اند. در ست چپ اینترفیس کنترلی قرار دارد که برای برقراری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - ارتباط کامپیوتر با جهان خارج به کار می رود و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - در سمت راست المان چین قرار داده شده که کیوبیت های پردازش کننده دیتا را در دل خود دارد. اگر از نزدیک به این سازه نگاه کنید کلمه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - گوگل را مشاهده می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - کنید که از نقاط ریز ایریدیوم ساخته شده و از بخش میانی قابل مشاهده است.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
در بخش بالایی کامپیوتر کوانتومی گوگل لینک های ارتباطی و تجهیزاتی قرار دارند که خنک کننده هلیوم مایع را به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - درون دستگاه هدایت می کنند.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
از آنجایی که نمی توان اغلب قطعات مربوط به کامپیوترهای کوانتومی را از فروشگاه ها خریداری کرد، گوگل خودش فرایند طراحی و سر هم کردن آنها از جمله چیپ Sycamore را انجام می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - دهد. در این تصویر جیمی چن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - از محققان گوگل را می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - بینید که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - توضیح می دهد چطور دو چیپ (یکی از این چیپ ها ۵۴ کیوبیت دارد و دیگر آنها را کنترل می کند) به یکدیگر متصل شده اند.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
گوگل امیدوار است قطعاتی مانند این بورد ارتباطی را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - که برای ارسال سیگنال به کیوبیت ها مورد استفاده قرار می گیرد، تا حد ممکن کوچک کند. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - با افزایش کیوبیت ها کوچک سازی این قطعات اهمیت ویژه ای می یابد.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
چیپ رایانش کوانتومی Sycamore گوگل در دو آرایه دو - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - بعدی ۵۴ کیوبیت دارد و هر بار که قرار باشد برنامه ای روی این چیپ اجرا شود باید پیکره بندی کیوبیت ها تغییر داده شود. این مجسمه نمادی از وضعیت های مختلف کیوبیت ها با لایه های متفاوت در طول زمان است.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
گوگل ابراز امیدواری کرده که با کاهش خطاها و افزایش شمار کیوبیت های پردازش کننده دیتا کامپیوترهای کوانتومی را در سال های آتی به مقدار قابل توجهی بهبود بدهد.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
برای خواندن وضعیت کیوبیت ها در انتهای یک محاسبه کوانتومی، به سخت افزار خاصی نیاز است.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
برای برقراری ارتباط با کیوبیت های یک کامپیوتر کوانتومی، پالس های الکتریکی به شدت کنترل شده (که در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - اینجا از طریق نمایشگر اسیلیسکوپ بالا قابل رویت هستند) برای کابل هایی ارسال می شوند که مستقیما به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - پردازنده رایانش کوانتومی متصل شده اند.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
یک نمایشگر دستورالعمل های دقیق پردازش دیتا را که برای کامپیوتر کوانتومی گوگل ارسال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - می شود، نشان می دهد.
تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران
لوگوی گوگل به همراه نماد |> که در فیزیک کوانتوم به کار می رود آزمایشگاه رایانش کوانتومی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - گوگل را مزین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - کرده است.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone