🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43874.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ جزییات بیشتری را در مورد سنسورهای ISOCELL ارائه داد

هفته پیش بود که سامسونگ از برند «ISOCELL» پرده برداشت؛ اقدامی که در راستای فروش بیشتر سنسورهای موبایل به سایر شرکت ها انجام شد. حالا تصاویر بیشتری در سایت سامسونگ منتشر شده که مسیر آینده ...

هفته پیش بود که سامسونگ از برند «ISOCELL» پرده برداشت؛ اقدامی که در راستای فروش بیشتر سنسورهای موبایل به سایر شرکت ها انجام شد. حالا تصاویر بیشتری در سایت سامسونگ منتشر شده که مسیر آینده این برند را نشان می دهد؛ آینده ای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که چندان هم متکی به اسمارت فون ها نیست.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

بر اساس این اطلاعات، دوربین های دوگانه که با نام تجاری «Dual» از سوی برند ISOCELL ارائه می شوند، می توانند به سه شکل تنظیم شوند: زوم، سنجش عمق و کارکرد در محیط‌های کم‌نور. این برند همچنین پیشنهاد داده است که می تواند به سایر شرکت هایی که می خواهند ماژول های دوربین دوگانه خود را بسازند کمک کند؛ هم از نظر سخت افزاری و هم نرم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - افزاری.

حسگرهای سری Bright می توانند تصاویری زنده و شفاف را با حفظ کامل رنگ های طبیعی و کاهش نویز در محیط های کم نور به ثبت برسانند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اما سنسورهای «Slim» همانگونه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که از نامشان پیداست، برای موبایل های باریک طراحی شده اند. این سنسورها همچنین کمک می کنند تا برآمدگی دوربین در پشت موبایل تقریباً وجود نداشته باشد. سامسونگ می نویسد که این سنسور با وجود اندازه باریکترش، می تواند کیفیتی پیشتاز در تصویر برداری را ارائه دهد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در نهایت ماژول های دوربین و سنسورهایی که از سوی سامسونگ ساخته می شود به جایی فراتر از دنیای موبایل ها می رسد. شرکت کره ای می خواهد در زمینه ساخت خودروهای هوشمند مشارکت داشته باشد و در بازار بزرگی که قرار است شکل گیرد، دست کم نقش یک تامین کننده را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بر عهده گیرد. در نتیجه سنسورهایی توسعه داده که مناسب استفاده در خودروهای بی نیاز از راننده هستند.

این سنسورها، به شکلی توسعه یافته اند تا عملکردی فوق العاده در محیط های کم نور و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شب داشته باشند.

در حال حاضر سونی یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سنسور برای موبایل های هوشمند است و تقریبا تمام شرکت های بزرگ، حتی خود سامسونگ الکترونیکس، مشتری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شرکت ژاپنی به حساب می آیند. سامسونگ اکنون تلاش می کند تا با پیش برندن اهداف برند ISOCELL، مشتریان بیشتری برای کسب و کار خود یافته و سنسورهای مختلفی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می سازد را راهی موبایل ها و محصولات مختلف بیشتری نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلدانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر تعمیرچی منطقه روستای کوی تقی آباد میاندوآب خدمات داره
پاسخ: بله در روستای کوی تقی آباد شهر میاندوآب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone