🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19073.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سرویس رایانش کوانتومی ابری مایکروسافت به شکل آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفت

مایکروسافت سرویس Azure Quantum را به صورت آزمایشی در دسترس عموم قرار داد و گامی در مسیر تجاری‌سازی رایانش کوانتومی برداشت. Azure Quantum شامل کامپیوترهای کوانتومی ساخت شرکت‌هایی همچون Honeywell و IonQ است. این کامپیوترها ...

مایکروسافت سرویس Azure Quantum را به صورت آزمایشی در دسترس عموم قرار داد و گامی در مسیر تجاری‌سازی رایانش کوانتومی برداشت.

Azure Quantum شامل کامپیوترهای کوانتومی ساخت شرکت‌هایی همچون Honeywell و IonQ است. این کامپیوترها از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان - طرحی به نام به دام انداختن یونی (ion trap) استفاده می‌کنند که در آن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان - از اتم‌های باردار به عنوان کیوبیت استفاده می‌شوند. مایکروسافت می‌خواهد طرح دیگری از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان - شرکت Quantum Circuits را به سرویس خود اضافه کند که کیوبیت‌های آن مدارهای الکتریکی فوق العاده خنک هستند.

مایکروسافت قصد دارد در نهایت کامپیوترهای کوانتومی ساخت خود را به سرویس Azure Quantum اضافه کند. این سیستم‌ها از رویکردی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان - به نام کیوبیت‌های توپولوژیکی (topological qubits) استفاده می‌کنند که به گفته مایکروسافت از کیوبیت‌های پایدارتر برخوردار بوده و ادامه پردازش برای مدت زمان طولانی‌تر را امکان پذیر می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان
محفظه یونی، مغزهای کامپیوتر کوانتومی Honeywell را در خود جای می‌دهد.

عرضه عمومی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان - Azure Quantum تلاشی در راستای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان - تجاری‌سازی رایانش کوانتومی است و انجام محاسباتی را ممکن می‌کند که از عهده سیستم‌های سنتی خارج هستند. BMW و ایرباس از جمله شرکت‌هایی هستند که بکارگیری کامپیوترهای کوانتومی را به شکل محدود آغاز کرده‌اند.

با اینکه هنوز سالها تا بکارگیری گسترده از کامپیوترهای کوانتومی فاصله است، آزمایش آنها برای مصارف تجاری شروع شده است. برای مثال شرکت BMW از کامپیوترهای کوانتومی برای پیدا کردن بهترین تأمین کنندگان قطعات خودرو و بهینه‌ترین مکان برای احداث ایستگاه‌های شارژ اتومبیل برقی استفاده می‌کند. همچنین این سیستم‌ها برای طراحی فرآیندهای شیمیایی، داروها و مواد جدید بکار گرفته می‌شوند.

مایکروسافت همچنین سرگرم توسعه نوعی کنترلر چیپ به نام Gooseberry با توانایی مدیریت هزاران کیوبیت است که دستاوردی مهم در پیشرفت کامپیوترهای کوانتومی خواهد بود. برای مقایسه، اکثر سیستم‌های کنونی در بالاترین مشخصات تنها چند ده کیوبیت دارند، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان - این درحالیست که برای حل برخی از بزرگترین چالش‌های رایانش کوانتومی به میلیون‌ها کیوبیت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر منجیل استان گیلان - نیاز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone