🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19078.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اولین سری از خودروی برقی اپل کاملا خودران خواهد بود

اپل و «هیوندای-کیاموتورز» در آستانه نهایی کردن قرارداد بزرگی برای تولید خودروی الکتریکی اپل موسوم به «اپل کار» هستند و ظاهرا نخستین نسل این خودروی برقی نیازی به راننده نخواهد داشت. براساس گزارش منتشر شده ...

اپل و «هیوندای-کیاموتورز» در آستانه نهایی کردن قرارداد بزرگی برای تولید خودروی الکتریکی اپل موسوم به «اپل کار» هستند و ظاهرا نخستین نسل این خودروی برقی نیازی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - به راننده نخواهد داشت.

براساس گزارش منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری‌های کره قرار داد سرمایه گذاری ۳.۶ میلیارد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - دلاری اپل با کیا موتورز مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که به موجب آن این شرکت قرار است سالانه ۱۰۰ هزار خودرو برقی تولید کند. ماه گذشته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - نیز هیوندای تایید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - کرد که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - این شرکت در حال مذاکره - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - با اپل است و سپس معلوم شد کیاموتورز قرار است مسئولیت کار را به عهده بگیرد.

براساس آخرین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - گزارش منتشر شده از سوی «CNBC»، اپل کار (Apple Car) قرار است در کارخانه «وست‌پوینت» جورجیا به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - مرحله تولید برسد و اگر شایعه‌ها درست باشد، ‌تولید خودروی الکتریکی اپل از سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان

هرچند برخی منابع آگاه از احتمال به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - تعویق افتادن این تاریخ خبر می‌دهند. حتی ممکن است اپل تصمیم بگیرد به صورت جداگانه و علاوه بر هیوندای کار را با خودروساز دیگری نیز پیش ببرد و به همین دلیل برنامه‌های زمان بندی دستخوش تغییراتی خواهد شد. به گفته برخی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - منابع آگاه، ظاهرا اپل در حال مذاکره با سایر شرکت‌ها خودروسازی است.

جالب اینجاست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - که بر اساس این گزارش نخستین خوردوی برقی با برند اپل خودران خواهد بود. به گفته منبع آگاه CNBC خودروی الکتریکی اپل نیازی به راننده نخواهد داشت. همچنین به نظر میرسد اپل تصمیم گرفته اپل کار را به جای عرضه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - به مصرف کنندگان عادی، ابتدا با هدف عرضه به شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل و کرایه خودرو تولید کند.

توسعه خودروی کاملا خودران اگر چه غیر ممکن نیست، اما وقتی قرار است پروژه ای در بازه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان - زمانی ۳-۴ ساله باشد، طرحی بلند پروازانه محسوب می‌شود.

- تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مشهد استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone