🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19076.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مصرف برق اپل مک مینی M1 سه برابر کمتر از مدل مشابه با پردازنده اینتل است

زمانی که اپل دستگاه‌های مجهز به M1 را معرفی کرد، در مورد عملکرد و بازده انرژی این سیستم‌ها در مقایسه با نمونه‌های اینتل، ادعاهای جدیدی مطرح کرد. یکی از این ادعاها مصرف برق بسیار کمتر ...

زمانی که اپل دستگاه‌های مجهز به M1 را معرفی کرد، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ملایر استان همدان - در مورد عملکرد و بازده انرژی این سیستم‌ها در مقایسه با نمونه‌های اینتل، ادعاهای جدیدی مطرح کرد. یکی از این ادعاها مصرف برق بسیار کمتر مک مینی اپل با چیپ M1 نسبت به مدل‌های مشابه با پردازنده اینتل است.

مک مینی ۲۰۲۰ که مجهز به چیپ M1 است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ملایر استان همدان - با فشار بالا ۳۹ وات مصرف - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ملایر استان همدان - می‌کند در حالی که مک مینی ۲۰۱۸ با پردازنده شش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ملایر استان همدان - هسته‌ای Intel Core i7 در حالت فشار زیاد ۱۲۲ وات نیرو مصرف می‌کند. همچنین مک مینی ۲۰۲۰ در حالت بیکار ۷ وات و نسل قبلی آن ۲۰ وات انرژی مصرف می‌کند.

این میزان مصرف با توجه به تمام اجزای آن از جمله حافظه، فضای ذخیره سازی و کنترل کننده‌های اتصال محاسبه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ملایر استان همدان

چیپ M1 اکنون آنقدر بهینه کار می‌کند که اپل می‌تواند در مک‌بوک ایر از آن بدون گذاشتن یک فن استفاده کند. البته میزان مصرف انرژی سیلیکون M1 تاکنون مبهم بوده و عملکرد بهتر آن در مقابل پردازنده اینتل تنها با استفاده از نمودارها مشخص شده است.

مک مینی ۲۰۱۸ که از پردازنده اینتل برخوردار بود با اینکه یکی از قدرتمندترین کامپیوترهای زمان خودش بود، پرمصرف‌ترین مک مینی این کمپانی است. همچنین نسل اول مک مینی‌ اپل که از پردازنده تک هسته‌ای G4 برخوردار بود در حالت بیکار ۳۲ وات و در حالت فعال ۸۵ وات انرژی مصرف می‌کرد.

از طرفی اینتل ادعا کرده که در سال‌های آینده عملکرد بهتری خواهد داشت و با تراشه‌های بهبود یافته x86 دوباره به شکوه قبلی خود باز گردد، حتی اگر تا آن زمان اپل کاملاً به تراشه خود متکی شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone