🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19079.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت macOS 11.3 با تغییرات جدیدی برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

اپل بروزرسانی نسخه بتای سیستم عامل macOS 11.3 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. این بروزرسانی که با جدیدترین نسخه سیستم عامل Big Sur همراه است برخی تغییرات اساسی از جمله وجود گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر ...

اپل بروزرسانی نسخه بتای سیستم عامل macOS 11.3 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. این بروزرسانی که با جدیدترین نسخه سیستم عامل Big Sur همراه است برخی تغییرات اساسی از جمله وجود گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر در مرورگر Safari، گزینه‌های مرتب‌سازی در اپ Reminders و پشتیبانی از جدیدترین کنترلرهای پلی استیشن و ایکس‌باکس را در دسترس کامپیوترهای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرکزی استان مرکزی - مک قرار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرکزی استان مرکزی - داده است.

اولین بروزرسانی بتا macOS 11.3 اکنون در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت و بسیاری از ویژگی‌های قرار داده شده در آن مانند بروزرسانی iOS 14.5 که پیش از این به صورت آزمایشی عرضه شده بود، در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفت.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرکزی استان مرکزی

برخی از قابلیت‌های این نسخه که تحت عنوان Big Sur - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرکزی استان مرکزی - شناخته می‌شود توسط کاربران در شبکه‌ اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شده. ویژگی‌های جدید این بروزرسانی شامل گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر در مرورگر Safari، گزینه‌های جدید مرتب‌سازی اطلاعات در اپلیکیشن Reminders، طراحی مجدد برگه News+ در اپلیکیشن News، پشتیبانی از جدیدترین کنترلرهای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، اضافه شدن میانبر جدیدی به نام «Made for You» برای اپلیکیشن موزیک و برخی تغییرات برای صفحه کلید برنامه آیفون و آیپد می‌شود.

حالا با وجود این بروزرسانی می‌توان برخی قسمت‌های مرورگر Safari مانند موارد دلخواه (Favorites)، لیست خواندن و پیشنهاد‌های سیری را به صورت دلخواه تنظیم کرد.

همچنین مرورگر Safari با وجود این بروزرسانی از افزونه‌هایی پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد صفحات پیش‌فرض یک پنجره یا برگه جدید را با ویژگی‌های مختلف و سبک جدیدی تغییر دهند. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرکزی استان مرکزی - وجود یک منوی پشتیبانی جدید با جزئیاتی در رابطه با ضمانت 1 ساله محدود اپل از دیگر تغییرات این بروزرسانی است.

با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرکزی استان مرکزی - وجود این بروزرسانی، لیست یادآوری‌های اپلیکیشن Reminders را می‌توان براساس موارد مختلفی از جمله عنوان، اولویت، تاریخ سررسید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرکزی استان مرکزی - و تاریخ ایجاد تنظیم کرد. علاوه بر این، بروزرسانی macOS 11.3 سرانجام گزینه‌ای برای تنظیم کردن HomePods جفت شده استریو به عنوان خروجی صدای پیش فرض مک قرار داده است.

این بروزرسانی هم اکنون از طریق سایت اپل در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته. البته باید به این نکته اشاره کرد که دسترسی به آن نیاز به حساب توسعه دهنده خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زردخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
بچه ها سایت ***** مایکروفر آریستون MP 776 IX HA شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone