🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15338.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا و مدیاتک گرافیک RTX را به لپ‌تاپ‌های ARM می‌آورند

کارت‌های گرافیک RTX همراه با پردازنده‌های اینتل و AMD قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما حالا تصور کنید که این سخت افزار به لپ‌تاپ‌ها با پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM راه پیدا ...

کارت‌های گرافیک RTX همراه با پردازنده‌های اینتل و AMD قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما حالا تصور کنید که این سخت افزار به لپ‌تاپ‌ها با پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM راه پیدا کنند. این ایده‌ای است که انویدیا همراه با مدیاتک دنبال می‌کند.

مدیاتک یکی از بزرگترین سازندگان پردازنده‌های مبتنی بر ARM در جهان محسوب می‌شود، بنابراین تجربه بالایی در این زمینه دارد. این دو - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - کمپانی یک پلتفرم مرجع تولید می‌کنند که از کرومیوم، لینوکس و SDK انویدیا هم پشتیبانی می‌کند.

انویدیا با همکاری مدیاتک گرافیک قدرتمند RTX را به لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های ARM می‌آورد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره نتیجه این همکاری منتشر نشده، اما می‌توانیم تصور کنیم که نسل آینده کروم‌بوک‌ها در کنار وزن کم و مصرف انرژی پایین، به سخت افزار RTX با قابلیت رهگیری پرتو مجهز می‌شوند.

انویدیا می‌خواهد فعالیت بیشتری در زمینه پردازنده‌های ARM - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - داشته باشد. در کنار آوردن گرافیک RTX به لپ‌تاپ‌های مجهز به این پردازنده‌ها، این کمپانی از توسعه چیپ‌های جدید ARM به نام «گریس» خبر داده که دیتاسنترها را هدف قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان

رقیب اصلی انویدیا در این بخش، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - اینتل خواهد بود که با معماری x86 در بازار سلطه دارد. با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - این وجود اگر شایعات صحت داشته باشند، این سازنده کارت‌های گرافیک باید در آینده با AMD هم مبارزه کند. طبق گزارش‌ها، AMD هم به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - دنبال تولید چیپ‌های مبتنی بر معماری ARM است و می‌تواند به راحتی گرافیک رادئون را با آن‌ها ترکیب کند.

مدیرعامل مدیاتک، «ریک سای» اعلام کرده که این کمپانی با همکاری انویدیا می‌خواهد قدرت گرافیک آن را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - پلتفرم کامپیوتر ARM برای گیمینگ بیاورد:

«مدیاتک بزرگترین تامین‌کننده چیپ‌های ARM جهان است که از تراشه‌های آن در محصولات مختلفی مانند گوشی‌های هوشمند، کروم‌بوک‌ها و تلویزیون‌های هوشمند استفاده می‌شود. ما به دنبال استفاده از فناوری خود و همکاری با انویدیا برای آوردن قدرت GPUها به پلتفرم کامپیوتر برای گیمینگ، خلق محتوا و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - کارهای بیشتری هستیم. بهبود عملکرد پردازشگر گرافیکی یک تغییر بزرگ در اکوسیستم ARM ایجاد می‌کند.»

اپل با معرفی چیپ M1 نشان داد که می‌توان پردازنده‌های مبتنی بر ARM قدرتمندی تولید کرد. در صورتی که شرکت‌های بیشتری تصمیم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - به حرکت در این مسیر قرار بگیرند، آینده برای اینتل چندان روشن نخواهد بود، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تویسرکان استان همدان - البته این کمپانی با سرمایه‌گذاری عظیم می‌خواهد دست بالا را در این صنعت داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone