🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15353.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۱ پرو با لوگوی کج اپل به قیمت ۲۷۰۰ دلار فروخته شد

یک آیفون ۱۱ پرو که لوگوی اپل در موقعیت نادرستی در پنل پشتی آن قرار گرفته بود، ظاهرا با قیمت ۲۷۰۰ دلار فروخته شده است. تصویر این محصول که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، ...

یک آیفون ۱۱ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - پرو که لوگوی اپل در موقعیت نادرستی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - در پنل پشتی آن قرار گرفته بود، ظاهرا با قیمت ۲۷۰۰ دلار فروخته شده است. تصویر این محصول که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - دارای لوگویی مایل به سمت راست بدنه و کمی زاویه‌دار است.

تصاویری که به‌تازگی توسط حساب توییتر Internal Archive منتشر شده‌اند، پنل پشتی یک آیفون ۱۱ پرو را از دو زاویه نشان می‌دهد. یکی از این تصاویر از سمت پایین گرفته شده و دیگری آن را از مرکز قاب عقب به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، تصویر دیگری هم از زاویه دوم منتشر شده که اشتباهات لوگوی چاپ‌شده در قاب پشتی این آیفون را نشان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان

محل درست قرارگیری لوگوی اپل در مرکز قاب عقب است، اما لوگوی این دستگاه به سمت راست و کمی در خلاف جهت عقربه‌های ساعت متمایل شده است. اگر این تصویر واقعی باشد، مشکل احتمالا مربوط به خطایی در پروسه تولید است. به عبارت دیگر، احتمالا قاب عقب در دستگاه چاپ به درستی در جای خود قرار نگرفته و لوگوی اپل هم به اشتباه روی آن حک شده است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان

تصاویر این چنینی معمولا با مدارک دیگری همراه می‌شوند تا صحت آن‌ها به مخاطب اثبات شود، ولی در این مورد اطلاعات چندانی در اختیار کاربران قرار نگرفته است. عبور آیفونی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - با این شرایط از فرآیند تضمین کیفیت اپل فوق‌العاده دشوار است و شاید در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - هر ۱۰۰ میلیون دستگاه فقط یک بار رخ دهد.

افزون - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - بر این، مشخص نیست که این آیفون چه زمان و چگونه با قیمت ۲۷۰۰ دلار فروخته شده است. با وجود این که منبع انتشار این تصاویر چندان معروف و معتبر نیست، ولی به نظر نمی‌رسد که تصاویر حاضر جعلی باشند. این اکانت قبلا هم تصاویری را از پروتوتایپ دستگاه‌ها منتشر کرده بود. در نهایت، وقوع چنین خطاهایی هرچند در ظاهر خیلی بعید است، اما در واقعیت جزو جدایی‌ناپذیر بخش تولید محسوب می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone