🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15332.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکت کمیسیون دریافتی از توسعه دهندگان را به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد

مایکت دومین مارکت اندرویدی در بازار ایران، کمیسیون خود از توسعه دهندگان را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد. فروشگاه اندرویدی مایکت در آغاز سال جدید تصمیم گرفته همراستا با سایر استورهای اندرویدی دنیا ...

مایکت دومین مارکت اندرویدی در بازار ایران، کمیسیون خود از توسعه دهندگان را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد.

فروشگاه اندرویدی مایکت در آغاز سال جدید تصمیم گرفته همراستا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - با سایر استورهای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - اندرویدی دنیا و ایران سهم درآمدش از توسعه دهندگان در این پلتفرم را کاهش دهد. این اقدام قرار است طی هفته‌های آتی اجرایی شود و آنطور که مایکت می‌گوید بیش از ۹۹ درصد توسعه‌دهندگان از این سیاست - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - جدید بهره‌مند خواهند شد.

کم کردن سهم درآمد استورها که از سمت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - گوگل پلی آغاز شده بود حالا با رسیدن به مارکت‌های اندرویدی ایرانی در داخل کشور نیز رقم خورده و پس از کافه بازار، تیم مایکت هم اعلام کرده که کمیسیون توسعه دهندگان را نصف کرده است و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - به زودی این تصمیم را اجرایی خواهد کرد.

«حدیث خسروی»، مدیر روابط عمومی مایکت درمورد کاهش سهم درآمد مایکت از توسعه‌دهندگان به دیجیاتو می‌گوید: «ما همیشه انعطاف - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - و توافق فی مابین را اساس همکاری با توسعه دهندگان قرار داده‌ایم. در طول این سال‌ها همواره با توسعه دهندگان در تعامل بودیم و در بسیاری از موارد انعطاف به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - خرج دادیم و بر حسب نیازشان شرایط رو بهینه کردیم. در حال حاضر در جهت حمایت هر چه بیشتر از توسعه دهندگان نوپا سهم مایکت از یک میلیارد اول درآمد هر توسعه دهنده از ۳۰ به ۱۵ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - درصد کاهش پیدا خواهد کرد.»

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان
بخشی از گزارش سالانه مایکت که درباره آمارهای این فروشگاه اندرویدی اطلاعات جالب توجهی ارائه می‌دهد.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای حمایت از مشتریان در این شرایط اقتصادی هم دارند یا خیر به دیجیاتو می‌گوید که آنها همیشه مشتریان را نیز رصد کرده‌اند و در اوضاع و احوال کنونی که نیاز به مارکت‌های اندرویدی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - بیشتر شده، برنامه‌های خاصی برای آنها فراهم کرده‌اند: «در سال ۹۹ بیشتر از ۴ کمپین بزرگ داشتیم و قرعه‌کشی‌های بزرگی را برگزار کردیم و هدایای متنوعی به آنها اعطا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - کردیم. در اردیبهشت ماه نیز - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - برای گیمرها یک - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - کمپین بزرگ برگزار خواهیم کرد که دو طرف - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - توسعه دهندگان و مشتریان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - را در آن در نظر گرفتیم.»

خسروی می‌گوید تعبیه بخش «گردونه» در سال ۹۹ نیز اقدام دیگری از این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - مارکت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - اندرویدی بوده تا بتواند مشتریان را در این سال سخت اقتصادی همراه کند: «در این گردونه امتیازها و جوایز نقدی و غیرنقدی متفاوتی به مشتریان اهدا می‌شد.»

مدیر روابط عمومی مایکت به دیجیاتو می‌گوید این پلتفرم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار توسعه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - دهنده فعال دارد: - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - «مساله کاهش سهم درآمد روی ۹۹ درصد توسعه دهندگان ما تاثیر می‌گذارد و برای همه آنها اقدام مفیدی است. کاربر نیز از این مورد در بلند مدت سود خواهد کرد چرا که فضای بازی‌های موبایلی و اپلیکیشن‌های ایرانی جان تازه‌ای می‌گیرد و کاربر از محتواهای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - متنوع‌تر و باکیفیت‌تری برخوردار خواهد بود. ما این را مسئولیت خودمان می‌دانیم که از سهم خود کم کنیم تا به رشد این صنعت کمک کنیم.»

مایکت امروزه ۲۶ میلیون کاربر دارد و چندی پیش مدیرعامل این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - مجموعه اعلام - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کنگاور استان کردستان - کرد که آنها پس از تقریبا ده سال بازیگر دوم بودن قصد دارند تا در سال ۱۴۰۰ تبدیل به بازیگر نخست استورهای اندرویدی در ایران بشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone