🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15326.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی کوانتوم ۲ سامسونگ با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و امنیت بالا معرفی شد

سامسونگ و SK Telecom بالاخره در کره جنوبی از گوشی گلکسی کوانتوم ۲ رونمایی کردند. این دستگاه از مشخصات فنی مناسبی بهره می‌برد و به احتمال زیاد در بازار جهانی با نام گلکسی A82 5G ...

سامسونگ و SK Telecom بالاخره در کره جنوبی از گوشی گلکسی کوانتوم ۲ رونمایی کردند. این دستگاه از مشخصات فنی مناسبی بهره می‌برد و به احتمال زیاد در بازار جهانی با نام گلکسی A82 5G به فروش می‌رسد.

در روزهای گذشته شاهد انتشار اطلاعات، تصاویر و حتی ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی کوانتوم ۲ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - بودیم و در حالی که انتظار می‌رود این دستگاه با نام گلکسی A82 یا گلکسی A82 5G روانه بازار جهانی شود، کره‌ای‌ها هنوز چنین موضوعی را تایید نکرده‌اند.

علاوه بر این، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - منتظر رونمایی از این دستگاه در تاریخ ۳ اردیبهشت بودیم، اما در این تاریخ فروش آن در کره جنوبی آغاز می‌شود.

این گوشی هوشمند جدید کره‌ای نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد که درون آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده. گلکسی کوانتوم ۲ بطور پیش فرض دارای اندروید ۱۱ است و سامسونگ برای آن چیپ پرچمدار اما قدیمی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را درنظر گرفته است.

جدیدترین موبایل کره‌ای‌ها از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که البته از کارت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - حافظه هم پشتیبانی می‌کند. روی پنل پشتی آن دوربین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال قرار گرفته که توسط دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان

یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه، استفاده از چیپ مولد اعداد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - تصادفی کوانتومی یا QRNG است که از سوی «ID Quantique» توسعه کرده. این چیپ با ایجاد نویز به وسیله یک LED و دریافت آن توسط یک سنسور CMOS، اعداد تصادفی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - تولید می‌کند. این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - چیپ هک کردن گلکسی کوانتوم ۲ را بسیار دشوار می‌کند، بلکه فردی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - دسترسی فیزیکی قابل توجهی به آن داشته باشد. این چیپ رمزنگاری کوانتومی با اپ‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - بانک‌های کره جنوبی و سرویس‌های مختلف کار می‌کند.

از سایر مشخصات گلکسی کوانتوم ۲ می‌توان به پورت USB Type-C، استاندارد IP67، وای فای ۶، پشتیبانی از شبکه 5G و وجود شارژر ۱۵ واتی در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - جعبه اشاره کرد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ در روزهای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - آینده این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - دستگاه را با نام گلکسی A82 روانه بازار جهانی می‌کند یا خیر، البته نباید منتظر استفاده از چیپ QRNG در آن باشیم و این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر گرگان استان گلستان - ویژگی منحصر به بازار کره خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone