🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15348.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل کلاب هاوس هک شدن و افشای اطلاعات کاربران را تکذیب کرد

مدیرعامل کلاب هاوس در واکنش به خبر هک شدن این شبکه اجتماعی گفته ادعای گزارشی که دیروز منتشر شده، غلط است. وب‌سایت «سایبر نیوز» دیروز در خبری از انتشار اطلاعات ۱.۳ میلیون کاربر کلاب هاوس ...

مدیرعامل کلاب هاوس در واکنش به خبر هک شدن این شبکه اجتماعی گفته ادعای گزارشی که دیروز منتشر شده، غلط - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - است. وب‌سایت «سایبر نیوز» دیروز در خبری از انتشار اطلاعات ۱.۳ میلیون کاربر کلاب هاوس خبر داده بود.

کلاب‌هاوس دیروز بلافاصله به خبر افشای اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی واکنش نشان نداد. اما «پاول دیویسن»، مدیرعامل این شبکه اجتماعی ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران اعلام کرد که پلتفرم آن‌ها دچار رخنه اطلاعاتی نشده است. او در پاسخ به این سوال که کلاب هاوس هک شده، گفت: «نه، این خبر گمراه‌کننده و غلط - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - است. گزارش منتشر شده برای جذب مخاطب تنظیم شده، ما - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - هک نشده‌ایم. اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - که به آن اشاره شده همان اطلاعات عمومی پروفایل کاربران اپلیکیشن ماست. بنابراین پاسخ سوال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - شما - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - یک ‘نه’ قطعی است.»

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان

وب‌سایت «سایبر نیوز» مدعی بود که اطلاعاتی مثل آیدی، نام، آدرس صفحه اینستاگرام، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - آدرس صفحه توییتر، تعداد دنبال‌کنندگان و عکس پروفایل کاربران کلاب هاوس در یک انجمن گفتگوی هکری منتشر شده است. با این حال، از همان ابتدا مشخص بود که این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - چیزی جز اطلاعات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - عمومی پروفایل کاربران نیست و هکرها به پایگاه‌های داده این شبکه اجتماعی نفوذ نکرده‌اند.

گزارش دیروز در شرایطی منتشر شد که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - اخیرا اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - لینکدین نیز منتشر شده بود. البته این شرکت متعلق به مایکروسافت هم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - گفته بود که اطلاعات خصوصی کاربران در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - این پایگاه داده افشا شده وجود ندارد. کمی قبل‌تر اطلاعات ۵۳۳ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - میلیون کاربر شبکه اجتماعی فیسبوک هم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - به صورت رایگان منتشر شده بود. البته در آن هک اطلاعات حساسی مثل شماره تلفن، تاریخ تولد، موقعیت مکانی، آدرس ایمیل و نام کامل افراد به چشم می‌خورد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان

با وجود تمام - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - محبوبیتی که در سال نخست فعالیت کلاب هاوس برای این شبکه اجتماعی رقم خورده، بدیهی است که این شرکت با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - ناملایمات این چنینی هم مواجه شود. آن‌ها حالا رقیب جدی بسیاری از شبکه‌های اجتماعی بزرگ هستند و خیلی‌ها در تلاشند تا با پیاده‌سازی‌های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تایباد استان خراسان - قابلیت‌های این پلتفرم بتوانند جای کلاب هاوس را بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ناورز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من می‌خواستم بپرسم که مشکل شایع مایکروفر الجی MG-2313S چیه و آیا می‌تونید راهنمایی کنید که چطور می‌شه در قسمت تعمیرات این دستگاه در شهر تایباد منطقه روستای فرمان آباد کمک گرفت؟

از ایرادات رایج این دستگاه، مشکل در بخش گرمایش است که ممکنه به دلیل خرابی سوئیچ های الکتریکی و یا موتور مایکروفر باشه. برای تعمیر این مشکل می‌تونید به کسانی که تخصص در تعمیر دستگاه های الکتریکی دارند، در شهر تایباد منطقه روستای فرمان آباد مراجعه کنید. همچنین، بهتر است قبل از تعمیر دستگاه با کارشناسان تعمیرات این لوازم برقی در شهر تایباد منطقه روستای فرمان آباد صحبت کنید تا بتوانید مشکل را به بهترین نحو باز کنید.

ضمناً، مزاحمت کاری و تعمیر دستگاهی که با آن کار ندارید، امری بسیار خطرناک است و ممکن است باعث صدمات جدی برای شما شود. لذا بهتر است به تخصص یا خدمات تعمیر دستگاه الکتریکی اعتماد کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone