🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15359.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

جعبه گشایی گلکسی A82 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

سامسونگ می‌خواهد در تاریخ ۳ اردیبهشت از گوشی جدید گلکسی کوانتوم ۲ رونمایی کند که ظاهرا در بازار جهانی با نام گلکسی A82 شناخته می‌شود. حالا ویدیوی جعبه ‌گشایی گلکسی A82 سامسونگ به اینترنت راه ...

سامسونگ می‌خواهد در تاریخ ۳ اردیبهشت از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - گوشی جدید گلکسی کوانتوم ۲ رونمایی کند که ظاهرا در بازار جهانی با نام گلکسی A82 شناخته می‌شود. حالا ویدیوی جعبه ‌گشایی گلکسی A82 سامسونگ به اینترنت راه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - پیدا کرده است.

در روزهای گذشته شاهد انتشار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - اطلاعات زیادی درباره گلکسی A82 بودیم و در کنار تصاویر واقعی، مشخصات کامل این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - گوشی هوشمند هم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - منتشر شده‌اند. ویدیوی جعبه گشایی گلکسی کوانتوم ۲ در کنار نمایش تجهیزات موجود در بسته‌بندی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - این دستگاه، مشخصات اصلی آن را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - دوباره تایید می‌کند.

گوشی حاضر در این ویدیو سفید رنگ است و به نظر می‌رسد از فریم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - فلزی به همراه پنل پشتی با طراحی مات و همچنین نمایشگر خمیده بهره می‌برد. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد و در مرکز بخش بالایی نمایشگر هم یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - قرار دارد.

گلکسی A82 سامسونگ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد که توسط دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.4 همراهی می‌شود. دکمه‌های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - تنظیم صدا و همچنین در سمت راست دستگاه خودنمایی می‌کند.

اگرچه با طراحی آشنایی همانند گلکسی A52 و گلکسی A72 روبه‌رو هستیم، اما یک تفاوت بزرگ میان آن‌ها به چشم می‌خورد. گلکسی A82 مشابه پرچمدارهای سامسونگ فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و برای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - اتصال هدفون خود باید از پورت USB در بخش پایینی استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان

در جعبه این دستگاه شارژر ۱۵ واتی و کابل USB Type-A به USB Type-C قرار دارد. طبق شایعات این گوشی هوشمند برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار، از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند. موبایل جدید کره‌ای‌ها همچنین با اندروید ۱۱ از راه می‌رسد.

از سایر مشخصات گلکسی A82 سامسونگ می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس یا اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - ۸۶۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - گیگابایت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اردستان استان اصفهان - حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone