🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15342.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

AMD پردازنده‌های رایزن ۷۰۰۰ را با معماری ۵ نانومتری Zen 4 روانه بازار می‌کند

اخیرا نقشه راه AMD برای پردازنده‌های رایزن ۷۰۰۰ منتشر شده که اسم رمز نسل آینده پردازنده‌های دسکتاپ این کمپانی با هسته Zen 4 و گرافیک Navi2 را مشخص می‌کند. طبق اطلاعات جدید، این پردازنده‌های جدید ...

اخیرا نقشه راه AMD برای پردازنده‌های رایزن ۷۰۰۰ منتشر شده که اسم رمز نسل آینده پردازنده‌های دسکتاپ این کمپانی با هسته Zen 4 و گرافیک Navi2 را مشخص می‌کند.

طبق اطلاعات جدید، این پردازنده‌های جدید با اسم رمز «رافائل» سال آینده میلادی از راه می‌رسند و جایگزین پردازنده‌های «Warhol» می‌شوند. در حال حاضر پردازنده‌های دسکتاپ جدید AMD - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - با اسم رمز Vermeer در بازار حضور دارند و البته فاقد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - iGPU هستند.

این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - ویژگی در نسل بعدی این پردازنده‌ها یعنی Warhol هم ادامه خواهد داشت، اما در نسل رافائل تغییر خواهد کرد. AMD - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - به این پردازنده‌ها گرافیک Navi2 را اضافه می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران

این پلتفرم همچنین از طراحی سوکت کاملا جدیدی بهره می‌برد و با رافائل از AM4 به AM5 ارتقا می‌یابد. این پردازنده‌ها بجای معماری ۶ نانومتری، با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید می‌شوند که در کنار عملکرد بالاتر، مصرف انرژی کمتری هم خواهند داشت.

ضمنا AMD در این پلتفرم به سراغ PCIe 5.0 و همچنین رم DDR5 می‌رود. در حقیقت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - با یکی از بزرگترین تغییرات پلتفرم دسکتاپ این کمپانی در سال‌های اخیر روبه‌رو خواهیم شد که می‌تواند وضعیت آن را بیش از پیش در بازار بهبود دهد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران

در صورتی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - نقشه راه اخیر صحت داشته باشد، پردازنده‌های رایزن ۷۰۰۰ در نمایشگاه CES 2022 معرفی می‌شوند و در اوایل ۲۰۲۲ در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

همراه با رافائل، نسل جدید پردازنده‌های لپ‌تاپ AMD هم با هسته‌های Zen 4 و معماری ۵ نانومتری از راه می‌رسند. البته پیش از عرضه این پردازنده‌ها با اسم رمز «Phoenix»، باید منتظر عرضه پردازنده‌های «Rembrandt» باشیم.

این پردازنده‌های موبایل هم از PCIe 5.0، هسته Zen 4، معماری ۵ نانومتری و گرافیک Navi2 بهره می‌برند. علاوه بر این، قادر به پشتیبانی از رم DDR5 و LPDDR5 خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران

با توجه به مشکلاتی که صنعت نیمه‌رسانا با آن دست و پنجه نرم می‌کند و شرکت‌ها قادر به تامین تقاضای مشتریان خود نیستند، احتمال تغییر در نقشه راه AMD برای پردازنده‌های رایزن ۷۰۰۰ وجود دارد.

اگرچه این ویژگی‌ها نوید پردازنده‌های قدرتمند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - و کم‌مصرفی را می‌دهند، اما تا ۲۰۲۲ اینتل هم بیکار نخواهد بود. اینتل در کنار تلاش برای رقابت با AMD، می‌خواهد با پردازنده‌های جدیدش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - تراشه‌های مبتنی بر معماری ARM اپل مانند چیپ M1 را هم به چالش بکشد. با توجه به تمام این موارد، در سال‌های آینده شاهد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نوشهر استان مازندران - رقابت سنگینی در بازار پردازنده‌ها خواهیم بود که در نهایت به نفع مصرف‌کننده تمام می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone