🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15349.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: نسل جدید آیپد پرو در ماه جاری میلادی از راه می‌رسد

به گفته بسیاری از منابع، نسل جدید آیپد پرو در نیمه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد، اما حالا بلومبرگ از معرفی این محصولات در ماه جاری میلادی (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) خبر داده است. ...

به گفته بسیاری از منابع، نسل جدید آیپد پرو در نیمه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد، اما حالا بلومبرگ از معرفی این محصولات در ماه جاری میلادی (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) خبر داده است.

طبق - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان - گزارش جدید بلومبرگ، اپل در تولید نسل جدید آیپد پرو با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها، تامین نمایشگرهای مینی-LED است. این پنل جایگزین نمایشگر LCD نمونه ۱۲.۹ اینچی می‌شود.

با وجود چنین مشکلاتی، منابع آگاه به بلومبرگ گفته‌اند که مدل‌های جدید - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان - آیپد پرو در نیمه دوم آوریل از راه می‌رسند و اپل نمی‌خواهد تغییری در برنامه‌هایش ایجاد کند.

در حالی که کوپرتینویی‌ها احتمالا پیش از پایان ماه جاری میلادی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان - از این تبلت‌های جدید رونمایی می‌کنند، طبق گزارش اخیر مدل‌های گران‌قیمت‌تر با نمایشگر مینی-LED احتمالا با چند روز یا چند هفته تاخیر روانه بازار می‌شوند. با توجه به این موضوع، کاربران برای دسترسی به مدل بزرگتر تبلت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان - اپل باید مدت زمان بیشتری منتظر باشند و البته شاید این کمپانی در ابتدا شمار محدودی از آن‌ها را در اختیار خریداران قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره نسل جدید آیپد پرو منتشر شده که تنها به تجهیز این تبلت‌ها به نمایشگر مینی-LED اشاره نکرده‌اند. انتظار می‌رود این محصولات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان - با دوربین ارتقایافته از راه برسند و البته از طریق پورت USB-C قادر به پشتیبانی از ارتباط تاندربولت باشند.

طبق کدهای موجود در بتای iOS 14.5، این تبلت‌ها با چیپ A14X از راه می‌رسند که احتمالا مبتنی بر چیپ M1 کوپرتینویی‌ها خواهد بود. بنابراین این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان - محصولات باید قدرت فوق‌العاده بالایی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان - داشته باشند.

در حال حاضر نمی‌دانیم اپل برای معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو مراسم مخصوصی برگزار می‌کند یا اینکه تنها با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، این محصولات از راه می‌رسند. با این حال به احتمال زیاد در ماه جاری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مریوان استان کردستان - میلادی این دستگاه‌ها معرفی می‌شوند تا اپل همچنان قدرتش در بازار تبلت‌ها را به رخ رقبا بکشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone