🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15336.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل در واکنش به انتقاد نمایندگان، از حضور در جلسه استماع سنا خبر داد

به دنبال انتقادات سناتورها از اپل به خاطر انصراف از شرکت در جلسه استماع مجلس، این شرکت دیروز اعلام کرد که ۱ اردیبهشت مدیر ارشد مطابقت‌های قانونی خود را به جلسه کمیته قضایی سنا می‌فرستد. ...

به دنبال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان - انتقادات سناتورها از اپل به خاطر انصراف از شرکت در جلسه استماع مجلس، این شرکت دیروز اعلام کرد که ۱ اردیبهشت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان - مدیر ارشد مطابقت‌های قانونی خود را به جلسه کمیته قضایی سنا می‌فرستد.

به گزارش بلومبرگ، اپل در نامه‌ای در جواب به اعتراض نمایندگان گفت از واکنش آن‌ها شگفت‌زده شده چون از ابتدا قصد حضور در این جلسه را داشته، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان - ولی صرفا خواستار تغییر تاریخ آن بوده است. این شرکت می‌گوید برای نقش نمایندگان در این موضوعات احترام زیادی قائل است.

کوپرتینویی‌ها «کایل اندیر» را به جلسه استماع سنا می‌فرستند که به ادعای اپل، قبلا هم نماینده این شرکت در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان - مجلس نمایندگان و چندین ایالت دیگر بوده است. در نامه این شرکت آمده است: «ما مشتاقیم که دیدگاه خود را درباره اپ استور با شما به اشتراک بگذاریم.»

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان

به دنبال این خبر، سناتور «مایک لی» در بیانیه مشترکی با سناتور «ایمی کلوبوچار»، رئیس کمیته قضایی سنا اعلام کرد که از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان - تغییر رویکرد و موافقت اپل برای ادای شهادت در برابر این کمیته خوشحال است. گفته شده این جلسه می‌خواهد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان - ببیند آیا اپل و گوگل از قدرت خود به عنوان نگهبان دروازه ورودی پلتفرم‌های موبایلی برای دریافت هزینه و محدودیت‌افزایی علیه رقبا استفاده می‌کنند یا نه. خانم کلوبوچار گفته بود این شرکت‌ها قادرند انتشار یا عدم انتشار و چگونگی توزیع اپلیکیشن‌ها را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان - کنترل کنند و در نهایت موفقیت یا شکست آن‌ها را رقم بزنند.

اپل از تابستان گذشته پس از حذف بازی «فورت‌نایت» از اپ استور، با شرکت «اپیک گیمز» وارد دعوای حقوقی شده. این کمپانی ۱۳ اردیبهشت باید بر سر این پرونده به دادگاه برود و به همین خاطر مدعی شده بود که نمی‌تواند در جلسه استماع سنا شرکت کند.

سناتور کلوبوچار و لی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان - شنبه در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مینودشت استان گلستان - نامه‌ای در واکنش به کناره‌گیری اپل از حضور در این جلسه نوشتند: «قدرت اپل بر موضوع هزینه، فرآیند توزیع و عرضه اپلیکیشن‌های موبایلی در محصولات موجود در دست میلیون‌ها کاربر نگرانی‌هایی را در زمینه رقابت به وجود می‌آورد که مورد توجه این زیرکمیته، مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌هاست. بررسی کامل و منصفانه‌ این مسائل نیازمند همکاری اپل است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone