🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15346.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی گوشی گیمینگ ردمی با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ افشا شد

شیائومی می‌خواهد با برندهای مختلف، در تمام بخش‌های بازار حضور داشته باشد و فروش گوشی‌های هوشمندش را افزایش دهد. در همین راستا به دنبال معرفی گوشی گیمینگ ردمی است که طبق شایعات، در ماه جاری ...

شیائومی می‌خواهد با برندهای مختلف، در تمام بخش‌های بازار حضور داشته باشد و فروش گوشی‌های هوشمندش را افزایش دهد. در همین راستا به دنبال معرفی گوشی گیمینگ ردمی است که طبق شایعات، در ماه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - جاری میلادی و با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - از راه می‌رسد.

در گذشته یک منبع آگاه به نام «Digital Chat Station» از تجهیز گوشی گیمینگ ردمی به چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ خبر داده بود و حالا تاریخ رونمایی از آن را اعلام کرده. به گفته این منبع، این دستگاه در اواسط یا اواخر ماه آوریل (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) از راه می‌رسد.

اگرچه گزارش‌های گذشته به شماره مدل M2104K10C‌ این دستگاه اشاره کرده‌اند، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - اما هنوز - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - چنین محصولی در دیتابیس پلتفرم‌های TENAA و 3C در چین رویت نشده‌. با توجه به این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - موضوع اگر اطلاعات اخیر صحت داشته باشد، این دستگاه احتمالا اواخر و نه اواسط آوریل از راه می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان

این گوشی هوشمند که اسم رمز «Ares» را یدک می‌کشد، احتمالا از دوربین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - اصلی چهارگانه بهره می‌برد که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 خواهد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - بود. در حال حاضر مشخصات فنی بیشتری از این دستگاه منتشر نشده است.

نسخه هندی این دستگاه با شماره مدل M2104K10I به تازگی در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - دیتابیس IMEI این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - کشور رویت شده که طبق آن، ظاهرا شیائومی آن را با برند پوکو روانه بازار هند می‌کند. از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - آنجایی که انتظار می‌رود دیمنسیتی ۱۲۰۰ عملکردی مشابه اسنپدراگون ۸۷۰ داشته باشد، احتمالا گوشی گیمینگ ردمی تحت سری F برند پوکو در این کشور عرضه می‌شود.

در کنار - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - این دستگاه، شیائومی احتمالا در آینده گوشی دیگری با شماره مدل M2103K19PC را هم در چین معرفی خواهد کرد. این گوشی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چناران استان خراسان - هوشمند از نمایشگر LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت روی فریم و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد. این موبایل هم احتمالا تحت برند پوکو در هند عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone