🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15354.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت ابزار جدیدی برای شبیه‌سازی حملات سایبری با هوش مصنوعی منتشر کرد

مایکروسافت شبیه‌ساز حملات سایبری CyberBattleSim را به صورت متن‌باز روی گیت‌هاب منتشر کرد. حالا محققان و متخصصان امنیتی می‌توانند با کمک این شبیه‌ساز ببینند که چه روش‌هایی برای حمله به شبکه‌های آن‌ها وجود دارد. این ...

مایکروسافت شبیه‌ساز حملات سایبری CyberBattleSim را به صورت متن‌باز روی گیت‌هاب منتشر کرد. حالا محققان و متخصصان امنیتی می‌توانند با کمک این شبیه‌ساز ببینند که چه روش‌هایی برای حمله به شبکه‌های آن‌ها وجود دارد. این تصمیم بخشی از برنامه بزرگ‌تر مایکروسافت برای استفاده از یادگیری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاندیز استان خراسان - ماشینی و هوش مصنوعی به منظور بهبود تدابیر دفاعی سیستم‌های کامپیوتری است.

مایکروسافت در پستی در وبلاگ خود توضیح می‌دهد که این ابزار در زمان شبیه‌سازی حملات نشان می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاندیز استان خراسان - چه سرویس‌هایی در حال اجرا هستند، چه آسیب‌پذیری‌هایی مشاهده می‌شود و از کدام نوع کنترل‌های امنیتی استفاده شده است. CyberBattleSim چند گره شبکه می‌سازد که در طول فرآیند آزمایش به روش‌های مختلف به آن‌ها حمله می‌شود.

تیم تحقیقاتی Microsoft 365 Defender می‌گوید: «هدف این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاندیز استان خراسان - حمله‌ شبیه‌سازی ‌شده دستیابی به مالکیت بخش‌هایی از شبکه از طریق آسیب‌پذیری‌هایی است که کار گذاشته می‌شود. زمانی که مهاجم شبیه‌سازی‌ شده در شبکه کندوکاو می‌کند، مامور دفاع سیستم به نظاره می‌نشیند تا حضور مهاجم را شناسایی و حمله را کنترل کند.»

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاندیز استان خراسان

استفاده از این سازوکار اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مدیران سیستم قرار می‌دهد، ولی مایکروسافت از این ابزار برای مدل‌سازی ترافیک واقعی شبکه استفاده نمی‌کند. این شرکت در انتهای پست خود توضیح می‌دهد:

«شبیه‌سازی CyberBattleSim ساده‌سازی شده تا چند مزیت داشته باشد. ماهیت بسیار مبهم شبیه‌سازی‌ها مانع از به‌کارگیری آن‌ها در سیستم‌های واقعی می‌شود و جلوی سوءاستفاده از آن‌ها را می‌گیرد. این روش همچنین به ما اجازه می‌دهد تا با یادگیری ماشینی و الگوریتم‌های هوش مصنوعی در مطالعات و آزمایش‌هایمان روی جنبه‌های خاص امنیت تمرکز کنیم.»

هوش مصنوعی هم درست مثل مغز انسان می‌تواند از طریق بازی‌ها یادگیری آسان‌تری داشته باشد. بنابراین مایکروسافت CyberBattleSim را به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاندیز استان خراسان - یک بازی تبدیل کرده است. خلق سناریوهای امنیتی مختلف به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شاندیز استان خراسان - بخش‌های دفاعی سیستم کمک می‌کند تا متدهای مختلف مهاجمان را بیاموزند. مایکروسافت می‌گوید: «ما با CyberBattleSim صرفا مشغول کندوکاو روی سطح جهان بزرگی هستیم که معتقدیم می‌تواند نقشی اساسی در ارتقای توانایی‌های امنیتی ما ایفا کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروزان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ آیا میتونم یه سوال بپرسم شما منطقه خادر شاندیز اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در خادر شهر شاندیز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone