🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15360.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انجمن واردکنندگان موبایل: تولید داخلی موبایل‌های ساده پاسخگوی نیاز بازار نیست

طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، سال گذشته ۲.۵ میلیون گوشی غیرهوشمند یا ساده در بازار ایران به فروش رفته است. آنطور که به نظر می‌رسد حجم زیادی از این تعداد گوشی‌های غیرهوشمند وارداتی بوده و ...

طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، سال گذشته ۲.۵ میلیون گوشی غیرهوشمند یا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - ساده در بازار ایران به فروش رفته است. آنطور که به نظر می‌رسد حجم زیادی از این تعداد گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - غیرهوشمند وارداتی بوده و تولید گوشی‌های‌ ایرانی در این زمینه کاهش شدیدی نسبت به سال گذشته داشته است. این انجمن اذعان دارد این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - حجم از واردات گوشی ساده لازم است چرا که تولید داخلی کفاف نیاز بازار کشور را نمی‌دهد.

در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - ماه‌های گذشته به دلیل مشکلات مربوط‌به کرونا و مشکلات تولید و از سوی دیگر، مشکلات واردات، قیمت گوشی با افزایش چند برابری مواجه بود. با وجود اینکه به نظر می‌رسد که بازار گوشی موبایل در سال ۲۰۲۰ و زمانی که آموزش مجازی در کشور جریان افتاده باید تمام و کمال در اختیار گوشی‌های هوشمند باشد ولی به نظر می‌رسد که مدل‌های ساده یا به اصطلاح «فیچرفون» همچنان خواهان خود را در کشور دارد.

«محمدرضا عالیان» مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل در خصوص این موضوع که با توجه به صحبت‌های اخیر دادستانی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - و گمرک آیا برای واردات گوشی ساده که در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - داخل کشور تولید می‌شود و در واقع تولید مشابه در داخل کشور دارد، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - مشکلاتی از لحاظ قانونی وجود دارد یا خیر به دیجیاتو می‌گوید که سیاست‌گزاران در مورد گوشی موبایل تحقیق کرده‌اند و می‌دانند که حجم تولید در داخل کشور پاسخگوی نیاز جامعه نیست. او در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - همین رابطه توضیح داد:

«آنطور که گفته شده خود تولیدکنندگان باید بروند و به دولت بگویند که می‌توانند سهم بازار را تامین کنند تا از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - واردات کالای مشابه جلوگیری شود. تولیدکنندگان گوشی ایرانی خودشان از واردکنندگان گوشی‌های ساده هستند چرا که می‌دانند در شرایط کنونی امکان جواب دادن به نیاز بازار توسط کارخانه‌های داخلی فراهم نیست. این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - موضوع دلایل مختلفی دارد ولی اصل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - صحبت اینجاست که تولیدکنندگان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - گوشی‌های ساده داخلی نسبت به این مساله آگاهی دارند و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - خواهان جلوگیری از واردات مدل‌های خارجی نیستند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - چرا که مردم به آن نیاز دارند.»

به گفته عالیان با وجود تمام مشکلات پیش روی واردکنندگان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار گوشی موبایل وارد کشور شده که ۱۵ میلیون از آن مصرف و به اصطلاح رجیستر شده است: «همچنین گوشی‌های غیرهوشمند طرفداران خود را دارند. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - زیرا طی سال گذشته ۲.۵ میلیون دستگاه از این نوع گوشی در بازار ایران به فروش رفته است.»

شنیده‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که میزان تولید گوشی ساده در کشور در سال گذشته نهایتا به ۷۰ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - هزار عدد رسیده که کاهش تقریبا ۵۰ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone