🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41025.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اختلال در لبه های صفحه لمسی پیکسل 2 اکس ال؛ بروزرسانی در راه است

موبایل های پیکسل اخیرا به معضل بزرگی برای گوگل تبدیل شده اند چرا که علاوه بر باگ های سخت افزاری و نرم افزاری مشکلات مربوط به نمایشگر آنها هم تمامی ندارد و صبح امروز کاربران پیکسل ...

موبایل های پیکسل اخیرا به معضل بزرگی برای گوگل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - تبدیل شده اند چرا که علاوه بر باگ های سخت افزاری و نرم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - افزاری مشکلات مربوط به نمایشگر آنها هم تمامی ندارد و صبح امروز کاربران پیکسل 2 اکس ال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - از اختلال در عملکرد لبه های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - صفحه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - لمسی موبایل خود خبر داده اند.

این گزارشات در انجمن مربوط به کاربران پیکسل به نام «Pixel User Community» منتشر شده وظاهرا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - آنها مشکل را به گوش مسئولان بخش پشتیبانی گوگل رسانده اند.

دلیل این مشکل ممکن است به اختلال در قابلیت حفاظت از تاچ برگردد که در این صورت امکان رفع آن از طریق بروزرسانی نرم افزاری وجود دارد.تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همداندر همین راستا یکی از مدیران انجمن مذکور مدعی شده که گوگل در حال بررسی این مشکل است و در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - بروزرسانی OTA بعدی آن را رفع خواهد کرد.

گفتنی است اپل اخیرا در صفحه پشتیبانی وب سایت خود با توضیح مشکلاتی از قبیل سوختن پیکسل ها و مات شدن تصویر در نمایشگرهای OLED،  آنها را از مشکلات طبیعی این پنل ها خوانده است.

احتمالا هدف اپل از این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تویسرکان استان همدان - کار اطمینان خاطر دادن به کاربران و رفع مسئولیت از خود است چرا که برخی نمایشگرهای OLED آیفون 10 هم با مشکلاتی از قبیل ظاهر شدن خطوط سبز و هنگ کردن در دمای پایین دست و پنجه نرم می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone