🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41027.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اچ تی سی هدست مستقل «Vive Focus» را معرفی کرد

کمپانی HTC روز گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان Vive از هدست واقعیت مجازی مستقل خود به نام «Vive Focus»  رونمایی کرد. آنچه که این هدست را از بسیاری از گجت های مشابه متمایز می کند ...

کمپانی HTC روز گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان Vive از هدست واقعیت مجازی مستقل خود به نام «Vive Focus»  رونمایی کرد.

آنچه که این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - هدست را از بسیاری از گجت های مشابه متمایز می کند این است که از یک چیست اسنپدراگون 835 برخوردار است، بنابرین برای پردازش محتوا به کامپیوتر یا دیگر دستگاه ها نیاز ندارید. علاوه بر این یک نمایشگر AMOLED - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - با رزولوشن بالا را نیز در خود جای داده است.

Vive Focus امکان ردیابی اشیاء را در 6 محور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - (6DoF) فراهم می کند، بنابرین هنگام استفاده از آن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - به سنسورهای اضافی نیاز ندارید.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجاناز قابلیت های دیگر آن می توان به توانایی لینک شدن با دیگر هدست های HTC برای تعاملات گروهی اشاره کرد. این قابلیت بسیار جالب امکان برگزاری جلسات گروهی و بازی های چند نفره را فراهم می کند.

علی رغم اینکه در این کنفرانس به قیمت و تاریخ عرضه Vive Focus اشاره نشده اما هدست بی سیم «Oculus Go» که ماه پیش توسط فیسبوک رونمایی شد 199 دلار قیمت دارد و ممکن است کمپانی تایوانی برای رقابت با آن، هدست خود را با قیمتی در همین حدود عرضه کند.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این هدست را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - مشاهده نمایید:تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوفر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما ولیعصر بویین زهرا اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در ولیعصر شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone