🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41029.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اینترنت ثابت «نامحدود» رویا باقی می ماند

اینترنت نامحدود غیرحجمی از رویاهای کاربران اینترنت به ویژه آن‌دسته از افرادی که دانلودهای حجیم و زیادی در طول ماه دارند است. ISPهای ایرانی (شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت) از ارائه چنین سیستمی به ...

اینترنت نامحدود غیرحجمی از رویاهای کاربران اینترنت به ویژه آن‌دسته از افرادی که دانلودهای حجیم و زیادی در طول ماه دارند است. ISPهای ایرانی (شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت) از ارائه چنین سیستمی به کاربرانشان خودداری می‌کنند و تنها در برخی موارد با پسوندی به نام «مصرف منصفانه» طرح‌هایی به این اسم را به کاربران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود به فروش می‌رسانند که عملا نامحدود نیستند و فقط اسم آن را یدک می‌کشند.

بحث تغییر این مدل‌ها از زمان وزارتخانه ارتباطات دولت قبل مطرح شده و بارها به دلایلی همچون عدم استقبال کاربران به تعویق افتاده است ولی حالا به نظر می‌رسد که با توجه به آخرین پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دولت کنونی، پرونده این ماجرا خاتمه یافته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است.

«محمدجواد آذری جهرمی»، با انتشار جدول زیر خبر از نهایی شدن فروش اینترنت نامحدود در کشور داده که پیش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از این قرار بود وضعیت آن تا اوایل مهر مشخص شود.وی حدود سه ماه پیش هنگامی که به تازگی بر صندلی وزارتخانه نشسته بود در پیامی به مخاطبان اینستاگرامی خود نوشته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بود: «موضوعی که در مورد گرانی اینترنت مطرح می شود مربوط به اینترنت ثابت است که کشور ما شاخصی بهتر از رتبه ۹۰ در دنیا ندارد. این غیرطبیعی بودن قیمت سبب شده برنامه اصلاح تعرفه ها را مد نظر قرار دهیم.»

حد سقف مجاز مصرف کاربران برعهده شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت گذاشته شده

بعد از وعده جهرمی در شهریورماه 96، جدولی در اوایل مهرماه منتشر شد که وزیر ارتباطات از مردم خواست تا درباره آن نظر دهند که با مخالفت شدید کاربران رو به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رو شده بود. در این جدول، سقف استفاده از اینترنت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بین‌المللی به مقدار بسیار ناچیزی بود و بیشتر اینترنت ملی در نظر گرفته شده بود. در پست نهایی وزیر ارتباطات اما خبری از نظرسنجی مردمی نیست و به نظر می‌رسد که این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مدل فروش، حالت نهایی بوده و نکته عجیب ماجرا آنجاست که در طرح نهایی، تصمیم‌گیری اصلی یعنی تعیین میزان سقف حجم اینترنت در ماه، به عنوان «موضوعی رقابتی» به خود ISP ها واگذار شده است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

آنطور که به نظر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می‌آید وزارتخانه صرفا حد قیمت‌گذاری اینترنت را برای شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت مشخص کرده و مشخص‌ کردن باقی موارد را به خود آنها سپرده است. به عنوان مثال یک شرکت می‌تواند سقف ماهانه را 40 گیگابایت اعلام - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کند و شرکتی دیگر 30 گیگابایت که در این صورت بنا به تعبیر وزیر ارتباطات این بازار و متقاضیان هستند که برنده رقابت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را مشخص می‌کنند. تنها نکته‌ای که وزارتخانه به آن تاکید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داشته این است که اگر کاربری حد مجاز مصرف را گذراند، ISP مذکور موظف است تا حداقل سرعت اینترنت را به کاربر (که در ایران 128 کیلوبیت برثانیه تعریف شده) ارائه دهد.

حد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مصرف داخلی دوبرابر مصرف بین‌المللی باید باشد

مورد ابهامی که در این جدول وجود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد تعیین حد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و اندازه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اینترنت ملی است که با وجود تبلیغات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فراوان پیرامون آن، به طور شفاف به حد استفاده از این نوع اینترنت اشاره نشده و باید دید که آیا تصمیم گیری در مورد آن هم به دوش ISP ها می‌افتد یا خیر؟ جهرمی در پست اینستاگرامی خود فقط بر این نکته تاکید داشته که مصرف منصفانه ترافیک داخلی باید حداقل دو برابر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ترافیک بین‌الملل لحاظ شود.

نامحدود بودن اینترنت  دغدغه بسیاری از کاربران دنیاست و محدود به ایران نمی‌شود. حتی در کشورهایی مثل آمریکا این محدودیت‌ها وجود دارد البته با یک تفاوت بزرگ مثل سقف یک ترابایتی کاربران در ماه و نه حد سی الی چهل گیگابایتی شرکت‌های ایرانی. البته در کشورهای همجوار ایران مثل ترکیه این مقدار به رقمی بسیار پایین‌تر یعنی 50 گیگ در ماه می‌رسد. البته حداقل سرعت اینترنت در این کشور به جای 128 کیلوبیت، 512 کیلوبیت است.

باید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دید تعدیل قیمت اینترنت مصادف با کم شدن حد مجاز دیتا برای کاربران خواهد بود یا خیر

واژه اینترنت نامحدود با محدودیت‌هایی که در ارائه آن نسبت به مشترکین اعمال می‌شود، یک تناقض آشکار دارد و به نظر می‌رسد که لا‌اقل در حال حاضر به آن معنای تحت لفظی اجرایی نمی‌شود. بسیاری از شرکت‌های معروف ISP در ایران هم‌اکنون هم مشغول ارائه سرویس‌های نامحدود با حدمجاز مصرف 30 الی 40 گیگابایت در ماه هستند و جدول ارائه شده صرفا قیمت‌گذاری آنها را تعدیل خواهد کرد که برخی نگرانی‌ها مبنی بر کم کردن حد مجاز مصرف اینترنت در قبال کاهش قیمت در بین کامنت‌های کاربران دیده می‌شود.

آخرین شرکتی که در ایران اینترنت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نامحدود به معنای تام خود را به کاربران خود ارائه می‌داد، خود شرکت مخابرات بود که نزدیک به دو - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال پیش به علت مصرف بیش‌از اندازه کاربران خود مجبور به اعمال سیاست‌های تازه‌ای مثل تعیین حد اندازه مصرف برای کاربران خود شد. این شرکت هنوز هم بیشترین تعداد مشترکین اینترنت ثابت را در کشور دارد که علت آن انحصاری بودن ارائه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اینترنت این سازمان در برخی از روستاها و شهرهای کشور - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone