🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22995.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تست سقوط گلکسی S20 اولترا [تماشا کنید]

گلکسی S20 اولترا گران‌ترین پرچمدار این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید؛ البته اگر گلکسی فولد را تنها یک نمونه اولیه فرض کنیم. به همین دلیل دیر یا زود باید شاهد تست سقوط این پرچمدار نیز ...

گلکسی S20 اولترا گران‌ترین پرچمدار این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید؛ البته اگر گلکسی فولد را تنها یک نمونه اولیه فرض کنیم. به همین دلیل دیر یا زود باید شاهد تست سقوط این پرچمدار نیز می‌بودیم. در ادامه می‌توانید نتایج تست سقوط گوشی ۱۶۰۰ دلاری سامسونگ را مشاهده کنید.

زمانی که گلکسی S20 اولترا را در دیجیاتو بررسی کردیم، به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل - توازن نامتناسب آن اشاره داشتیم. ماژول دوربین این گوشی به قدری بزرگ و سنگین بود که وقتی برای اولین بار این گوشی را به دست گرفتیم، گوشی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل - به سمت ماژول سنگینی می‌کرد و حتی ممکن بود از دستمان بیفتند. در نتیجه انتظارمان این بود که ماژول مستطیلی شکل گلکسی S20 اولترا، به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل - پاشنه آشیل آن تبدیل شود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل

تست سقوط گلکسی S20 اولترا اما خلاف این را نشان می‌دهد. همانطور که در ادامه خواهید دید، این گوشی پس از چندین بار سقوط از ارتفاعات مختلف، به خوبی از ماژول دوربین محافظت می‌کند. ذکر این نکته نیز لازم است که از بین ۳ گوشی خانواده گلکسی S20، نسخه اولترا تنها مدلی است که هم برای حفاظت از قاب پشتی و هم از نمایشگر، از گوریلا گلس ۶ استفاده می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

همانطور هم که در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل - ویدیو دیدید، سقوط گلکسی S20 اولترا تنها منجر به خورد شدن شیشه پشتی و بخش‌هایی از نمایشگر ۶.۹ اینچی آن می‌شود. تنها بخشی که از سقوط از ارتفاعات مختلف سالم می‌ماند هم ماژول بزرگ و برآمده مستطیلی شکل این گوشی بوده که دوربین‌های متعدد را در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل - خود جای داده است. در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل - نهایت می‌توان گفت اگر گوشی ۱۴۰۰ دلاری یا ۱۶۰۰ دلاری (بسته به میزان رم) خریداری می‌کنید، حتما از قاب‌های محافظ و گلس برای نمایشگر آن استفاده کنید، زیرا این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل - گونه که به نظر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرعین استان اردبیل - می‌رسد، شیشه‌ها هر چقدر هم که محکم باشند، با اولین سقوط گوشی می‌شکنند و خورد خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone