🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23002.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ویژگی‌های جدید خرید آسان شارژ ایرانسل؛ شارژ خودکار و پرداخت بدون رمز دوم

ایرانسل دو ویژگی جدید را در فرایند خرید شارژ و یا پرداخت قبوض مشترکین خود ایجاد کرده است و با این روش‌های جدید، خرید شارژ و بسته اینترنت بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و ...

ایرانسل دو ویژگی جدید را در فرایند خرید شارژ و یا پرداخت قبوض مشترکین خود ایجاد کرده است و با این روش‌های جدید، خرید شارژ و بسته اینترنت بدون نیاز به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - رمز دوم (ایستا و پویا) در اپلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر شده است. همچنین ایرانسل این امکان را برای کاربران نسخۀ اندروید اپلیکیشن «ایرانسل من» فراهم کرده است تا همواره از وجود حداقل شارژ در حساب برای مشترکان اعتباری و نیز پرداخت به موقع قبض برای مشترکان دائمی اطمینان حاصل کنند.

ایرانسل اعلام کرده با  هدف ارائه خدمات دیجیتال متنوع، «کیف پول آپ» به درگاه‌های پرداخت ایرانسل اضافه شده است تا مشترکان اپراتور دیجیتال ایران بتوانند بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) و طی فرایندی امن و آسان، شارژ و بسته اینترنت خریداری کنند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان

مشترکانی که قصد استفاده از این امکان را دارند، لازم است ابتدا به حساب کاربری خود در اپلیکیشن آپ وارد شوند و پس از افزایش شارژ خود به مقدار مورد نیاز، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و بسته اینترنت یا شارژ اعتباری دلخواه را تهیه کنند. سپس، از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - میان سه گزینۀ «پرداخت از طریق اعتبار حساب»، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - «پرداخت از طریق کیف پول آپ» و «پرداخت از طریق کارت بانکی» گزینه پرداخت از طریق کیف پول آپ را انتخاب کنند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان

قابلیت شارژ خودکار از دیگر ویژگی‌های جدید این اپلیکیشن به شمار می‌رود که نخستین بار در زمستان سال ۱۳۹۴ اجرایی شد و حالا این سیستم رشد و توسعه پیدا کرده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - است. در این ویژگی،  با همکاری بانک‌ها خدماتی ارائه شده و از طریق آن، مشترکان اعتباری ایرانسل، می‌توانندد هر گاه اعتبار حساب‌شان به حداقل تعیین شده رسید، مبلغی که قبلاً تعیین کرده‌اند به صورت خودکار از حساب - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - بانکی‌شان کسر و حساب ایرانسلی‌شان شارژ شود.

گفتنیست مشترکان دائمی ایرانسل نیز با استفاده از این خدمات، اجازه می‌دهند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - صورت‌حساب‌شان در زمان مقرر به صورت خودکار پرداخت شود. به این ترتیب، نگرانی از قطع ارتباط به دلیل کمبود اعتبار حساب از بین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone