🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23009.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد آنر مجیک معرفی شد

به گزارش دیجیاتو از بارسلون، ایرباد بی سیم آنر مجیک طراحی زیبا را در کنار قیمت مناسب و کارایی مطلوب به همراه آورده است. آنر که در دو سال گذشته با معرفی فلای پاد و مدل ...

به گزارش دیجیاتو از بارسلون، ایرباد بی سیم آنر مجیک طراحی زیبا را در کنار قیمت مناسب و کارایی مطلوب به همراه آورده است. آنر که در دو سال گذشته با معرفی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - فلای پاد و مدل لایت آن در زمینه ایرفون بی سیم نامی برای خود دست و پا کرده بود، حالا نسخه جدیدی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - آنها را با نام مجیک معرفی کرده است. نخستین مساله‌ای که در این ایرفون ها جلب توجه می کند، شباهت آنها به مدل فلای پادز لایت است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان

آنر مجیک از کنترل های لمسی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - برخوردار است و با دو ضربه روی آن می توان به تماس پاسخ داد یا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - دستیار صوتی هوشمند را فعال کرد. روی هر کدام از گوشی ها نیز سه میکروفون سیلیکونی MEMS قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - که به کاهش نویز محیطی می کنند. این ایرباد دارای درایو ۱۰ میلی متری است و از طریق بلوتوث ۵ به گوشی متصل می شود.

در صورتی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - که گوشی شما از رابط کاربری EMUI 10.0 برخوردار باشد به محض باز شدن درب کیس به صورت خودکار ایرفون را شناسایی کرده و بدون نیاز به انجام کار خاصی با آن همگام سازی می شود.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان

سنسور مادون قرمز آنر مجیک به آنها اجازه می دهد قرار گرفتن در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - گوش را شناسایی کرده و به صورت خودکار فعال شوند. در صورت استفاده از گوشی های هواوی و آنر با رابط - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - کاربری EMUI10.0 حتی توقف و پلی موزیک هم با استفاده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - از این ویژگی صورت می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - گیرد.

ایرباد آنر مجیک از باتری ۳۷ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که با یکبار شارژ امکان پخش مداوم ۳.۵ ساعت موزیک یا ۳ ساعت مکالمه را به شما می دهد. در صورتی که کیس شارژ ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی را هم در نظر بگیریم، این زمان به ۱۳ ساعت پخش موزیک و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - ۱۲ ساعت مکالمه می رسد. شارژ کیس از طریق پورت Type-C انجام می شود که با توجه به توان ۵ واتی حدود ۱.۵ ساعت به طول می انجامد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان

ایرباد آنر مجیک با ابعاد ۲۳.۷ در ۱۹.۸ در ۴۱.۸ میلی متری تنها ۵.۴ گرم وزن دارد و وزن کیس شارژ آن هم از ۵۱ گرم فراتر نمی رود. این ایرباد در رنگ های سفید و سبز زمردی از راه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - خواهد رسید. قیمت این محصول نیز ۱۲۹ یورو اعلام شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone