🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22988.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آیا ویکی پدیای فارسی فیلتر شده است؟

گزارش‌های کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از چند روز پیش حکایت از این دارد که دسترسی به سایت ویکی پدیای فارسی در برخی اپراتورهای ارائه دهنده‌ی اینترنت ممکن نیست. گمانه زنی کاربران بر ...

گزارش‌های کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از چند روز پیش حکایت از این دارد که دسترسی به سایت ویکی پدیای فارسی در برخی اپراتورهای ارائه دهنده‌ی اینترنت ممکن نیست. گمانه زنی کاربران بر این است که ویکیپدیا فارسی فیلتر شده و آنها نسبت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - به این روند اعتراض داشته‌اند.

حتی مجموعه «نت‌بلاکس» که کاربران ایرانی از دوره‌ی قطع اینترنت در آبان، با آن آشنایی زیادی پیدا کردند - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیز در توییتی تایید کرده که فیلترینگ ویکیپدیا در ایران رسماً اتفاق افتاده است. نت‌بلاکس گمانه‌زنی کرده است که احتمالاً این اقدام مربوط با گسترش ویروس کرونا در ایران است. اما آیا واقعا ویکیپدیا فارسی فیلتر شده است؟

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان

«محسن سالک» مدیر ارشد ویکی پدیای فارسی در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که او هم دقیقاً نمی‌داند منشا اختلال‌های ویکی پدیای فارسی از کجاست. او می‌گوید اختلالات پیرامون دسترسی به صفحات ویکی پدیای فارسی، از دو الی سه هفته پیش و در بستر همراه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - اول شروع شد و حالا از دیروز تقریبا اکثر اپراتورهای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - ارائه دهنده خدمات اینترنت این مشکل را دارند. او در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

«در حال حاضر نسخه موبایل ویکی پدیا برای تمامی کاربران در دسترس است اما نسخه دسکتاپ که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - بیشتر نویسندگان یا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - همان ویکی‌نویس‌های ما و کاربران ما از آن استفاده می‌کنند در تمامی اپراتورهای ارائه دهنده خطوط اینترنت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - بدون استفاده از وی پی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - ان مشکل دارند. البته هنوز نمی‌توانیم بگوییم صد درصد دچار فیلترینگ شده‌ایم.»

او می‌گوید طی صحبتی که با تیم «ابر آروان» داشته و رصدی که آنها روی سایت ویکیپدیا فارسی داشته‌اند، نشان می‌دهند که روند اختلالات اخیر بسیار مشابه با روند فیلترینگ سایت‌های بزرگ در ایران است. او ضمن نگرانی از این موضوع می‌گوید که به نوبه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - خود تلاش کرده تا این اتفاق را به گوش مسئولان برساند. او در پاسخ به این سوال که دقیقا چه اقداماتی از سوی تیم ویکی پدیا فارسی انجام شده می‌گوید:

«ما این مشکلات را به مراجع ذی‌ربط و وزارت ارتباطات و خود وزیر محترم نیز رسانده‌ایم اما متاسفانه هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.»

سالک می‌گوید احتمال اینکه این اختلالات مستقیما به ویکی پدیا فارسی ربط نداشته باشد هم زیاد است: «شاید قصد داشته‌اند تا جای دیگری را فیلتر و یا مسدود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - کنند و دود آن به چشم ویکی پدیا فارسی هم رفته و فعلا در یک اختلال به سر می‌بریم که قرار است درست شود.»

او با اشاره به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - توییت نت‌بلاکس می‌گوید می‌گوید - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - همچنان نمی‌تواند قاطعانه دم از فیلترینگ ویکی پدیای فارسی بزند و منتظر جواب و اطلاعات بیشتر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - است. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - سالک اما این نوید را می‌دهد که تمامی سرویس‌ها و سایت‌های خواهر ویکیپدیا فارسی حتی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - نسخه دسکتاپ نیز در دسترس است: «ویکی پدیا به زبان‌های دیگر نیز قابل دسترس است و سرویس‌هایی چون «ویکی‌گفتاورد» و «ویکی‌نبشته» و ... نیز در تمامی اپراتورها کار می‌کنند.»

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان

سالک در پاسخ به این سوال که آیا احتمال می‌دهد ویکی پدیا به خاطر اخبار مربوط به کرونا فیلتر شده باشد نیز به دیجیاتو می‌گوید: «صفحه کرونا و صفحات مربوط به این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - نوع ویروس در ویکی پدیا در این روزها بیشترین بازدید را داشته و توانسته‌ایم اطلاعات جامع و خوبی را به گوش مردم برسانیم. در این صفحات هیچگونه تشویش اذهان عمومی و یا نشر اکاذیب - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - صورت نگرفته و آمار بر اساس مراجع - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - رسمی خبرگزاری‌ها و با ذکر منبع روایت شده است.»

پیگیری‌های دیجیاتو از ماجرای اختلالات به وجود آمده در ویکی پدیای فارسی از وزارت ارتباطات نیز پاسخ دقیقی در بر نداشت. یکی از مسئولان اعلام می‌کند که در حال بررسی این موضوع و پیگیری آن است. از طرفی تاکنون خبری رسمی درخصوص صدور دستور فیلتر این سایت پرکاربرد به شکل رسمی منتشر نشده است؛ هرچند - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مرند زنجان استان زنجان - باید منتظر ماند و دید آیا واقعا دستوری در این رابطه صادر شده است یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهنام نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
نمایندگی شما مرند زنجان سرویس دهی داره
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone