🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22989.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

زمین ماه آینده نابود نمی‌شود؛ سیارک بزرگ از ۶ میلیون کیلومتری ما عبور خواهد کرد

اخیرا اخباری منتشر شده مبنی بر این که به زودی سیارکی به کره زمین برخورد می‌کند و به همراه خود، تمدن بشریت را از بین می‌برد. بر اساس اخباری که ناسا منتشر کرده است، این ...

اخیرا اخباری منتشر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - شده مبنی بر این که به زودی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - سیارکی به کره زمین برخورد می‌کند و به همراه خود، تمدن بشریت را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - از بین می‌برد. بر اساس اخباری که ناسا منتشر کرده است، این سیارک بزرگ در تاریخ ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) از نزدیکی کره زمین عبور می‌کند ولی با آن برخوردی نخواهد داشت.

این سیارک بزرگ که ۵۲۷۶۸ نام‌گذاری شده، قطری بین ۱.۷ الی ۴ کیلومتر دارد و اولین بار در سال ۱۹۹۸ توسط تیم تحقیقاتی اشیاء نزدیک زمین ناسا شناسایی شده است. این تیم با اطمینان می‌گوید که سیارک هیچ برخوردی با زمین نخواهد داشت و از فاصله ۶ میلیون ۲۹۰ هزار کیلومتری زمین با سرعت ۳۱۳۱۹ کیلومتر بر ساعت عبور - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - خواهد کرد.

ناسا می‌گوید این سیارک در اثر برخورد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - با زمین می‌تواند نتایجی اسف‌بار در سطح - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - جهانی داشته باشد، ولی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - خوشبختانه از کنار زمین عبور می‌کند. این سیارک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - بزرگ به این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - دلیل در دسته‌بندی سیارک‌های خطرناک قرار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - گرفته بود که از نزدیکی مدار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - زمین عبور می‌کرد. سیارک‌های اینچنینی توسط سیستم سنتری (Sentry)  ناسا نظارت می‌شوند. بر اساس گفته‌های ناسا «این سیستم خودکار نظارت بر برخورد اجرام آسمانی است که به صورت پیوسته جدیدترین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - سیارک‌ها را نظارت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - می‌کند تا احتمال برخورد آن‌ها با کره زمین در ۱۰۰ سال آینده را بسنجد».

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان

این سیارک بزرگترین جرم آسمانی است که در دو ماه آینده از کنار زمین عبور میکند، اما بزرگ‌ترین سیارک کل ادوار نیست. این عنوان در اختیار سیارک فلورنس ۳۱۲۲ قرار دارد که در سال ۱۹۸۱ کشف شد و با فاصله کمی در سال ۲۰۱۷ از کنار زمین عبور کرد. این سیارک بسیار بزرگتر از سیارک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - فعلی بود و بیشترین قطر آن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - به ۸.۵ کیلومتر می‌رسید. با این حال در کنار بررسی احتمال برخورد این سیار‌ک‌ها به زمین، ناسا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - به کمک آژانس‌های فضایی دیگر همواره سعی دارد تا راه‌حلی پیدا کرده که از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - برخورد این اجرام آسمانی به زمین جلوگیری کند.

مهمترین چالش این مرحله، دانستن نوع و ابعاد سیارک‌ است. این اطلاعات کمک می‌کند تا دانشمندان و اختر شناسان با دقت بیشتری احتمال برخورد آن‌ها را تخمین بزنند. رصدخانه روبین (Vera C. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - Rubin) امسال در شیلی برای اولین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - بار در شبکه رصدخانه‌ها قرار می‌گیرد تا ده‌ها هزار سیارک نزدیک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - مدار زمین را شناسایی کند. به کمک این کار می‌توان نظارت فعلی بر سیارک‌ها را ۱۰ برابر کرد.

سیستم دیگر ناسا دارت (Dart) نام دارد که هدف آن مبارزه با برخورد سیارک‌ها به زمین است و قرار است در تابستان سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شود. اولین تست این سیستم نیز برخورد آن با یک سیارک کوچک است که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - به کمک آن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - یک سیارک بزرگتر را از مسیر خود منحرف - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone