🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22980.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

حملات سایبری در سال ۲۰۱۹؛ هک بدون بدافزار در صدر لیست

بر اساس ارزیابی‌های وب سایت CrowdStrike از تهدیدات سیستم‌های کامپیوتری در سال گذشته، بسیاری از هکر‌ها از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که هیچ بدافزاری در آن‌ها وجود ندارد. اکثر این حملات از کشورهای چین و کره ...

بر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - اساس ارزیابی‌های - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - وب سایت CrowdStrike از تهدیدات سیستم‌های کامپیوتری در سال گذشته، بسیاری از هکر‌ها از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که هیچ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - بدافزاری در آن‌ها وجود ندارد. اکثر این حملات از کشورهای چین و کره شمالی آغاز می‌شوند و به تکنیک «بدون - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - بدافزار» معروف هستند.

گزارش‌های وب سایت CrowdStrike نشان می‌دهد که حملاتی تحت عنوان «Malware-free» یا «بدون بدافزار»، ۵۱ درصد از حملات کلی هکرها در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - سال ۲۰۱۹ به سیستم‌های کامپیوتری را تشکیل می‌دهد. این عدد نسبت به سال ۲۰۱۸ با جهشی ۱۱ درصدی رو به رو بوده است. همچنین بر اساس ارزیابی‌های این وب سایت، علت افزایش درصد این گونه از حملات، هدف قرار گرفته شدن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - آمریکای شمالی است.

از مجموعه حملاتی که ایالات متحده را هدف قرار می‌دهند، ۷۲ درصد آن‌ها حملات بدون بدافزار بوده است. همچنین ارزیابی‌ها از هند نیز نشان می‌دهد ۲۵ درصد حملات به این منطقه نیز از تکنیک بدون بدافزار استفاده شده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - است. گزارش سالانه وب سایت CrowdStrike به کمک بررسی دقیق و ارزیابی داده‌های ۳ تریلیون رویداد در هفته از ۱۷۶ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - کشور میسر شده است. تیم‌های مشاوره، ۱۳۱ حمله متخاصم که شامل هکر‌های منطقه‌ای و کشوری می‌شود را شناسایی کرد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - و علاوه بر آن‌ها گروه‌های ردیابی هکرها - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - به نام Falcon Overwatch نیز در این ارزیابی، همکاری‌هایی داشته‌اند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان

وب سایت CrowdStrike می‌گوید استفاده از تکنیک‌های بدون بدافزار باعث می‌شود تا سازمان‌ها تنها به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - استفاده از آنتی ویروس‌ها بسنده نکنند. بر اساس این وب سایت، تکنیک مالور فری یا بدون بدافزار، به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که در آن فایل‌ها روی دیسک نوشته نمی‌شوند. در نتیجه این حملات می‌توانند حملاتی باشند که در آن کد‌ها از روی حافظه یا از جایی که پیش از آن گذرواژه‌ها افشا شده‌اند، خوانده شوند.

شناسایی روش‌های هک بدون بدافزار معمولا تکنیک‌های مختلف - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - ردیابی و دخالت را می‌طلبد و عموما باید از روش‌هایی استفاده شود که در آن، انسان مستقیما - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - به دنبال تهدید بگردد و آن را پیدا کند. علاوه بر این در گزارش سال ۲۰۲۰ وب سایت CrowdStrike می‌بینیم که باج افزارها و باج گیری‌های سایبری نیز بسیار زیاد شده و مجرمین سایبری نسبت به گذشته استخراج داده بیشتری انجام داده و بیشتر به صنایع مختلف به منظور سرقت داده‌های معنوی و داده‌های رقابتی سری حمله کرده‌اند.

همچنین صنعتی که در ایالات متحده حداکثر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - ضرر را از این حملات دیده، صنعت ارتباطات رادیویی است. بیشترین حمله به این صنعت از سوی چین و کره شمالی بوده و بر اساس گفته‌های این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - وب سایت، دولت چین علاقه بیشتری به سرقت اسرار محرمانه دولتی نشان داده است. همچنین هکر‌های چینی هدف خود را روی زنجیره‌های تامین - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - آمریکا گذاشته‌اند تا قربانی‌های بیشتری را هک کنند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان

گزارش این وب - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - سایت نشان می‌دهد که بیشتر اهداف هکر‌های چینی، صنایع مختلف زیرساخت آمریکا، مثل انرژی‌های پاک، سلامت و بهداشت، بیوفناوری و دارویی بوده که برای استراتژی‌های تجارتی چین بسیار حیاتی هستند. این وب سایت مدعی شده که حملات - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - فوق به احتمال زیاد ادامه داشته باشند. علاقه کره شمالی به مبادلات ارز دیجیتال نیز نشان‌دهنده نیت خرابکارانه این دولت به منظور جمع‌آوری ارز‌های دیجیتال کاربران است. وب سایت CrowdStrike می‌گوید به احتمال زیاد دولت کره شمالی برای دور زدن تحریم‌های اقتصادی، از ارز دیجیتال استفاده کند و تحرکات این دولت در این بخش نیز نشان دهنده علاقه آن‌ها - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - به رمزارزهاست.

با تمام - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - این وجود ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که دژ‌های امنیتی نسبت به سال گذشته مستحکم‌تر شده‌اند و به طور معمول چیزی بین ۹ ساعت طول می‌کشد تا فرو بریزند. این عدد نسبت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - به سال گذشته که ۴ ساعت و ۳۷ دقیقه بود، پیشرفت چشمگیری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر کرمانشاه استان کردستان - داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone