🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22996.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تولید آیفون 11 در هند به بن بست خورد؛ وابستگی اپل به چین ادامه دارد

اپل در گذشته بسیاری از محصولاتش را در چین مونتاژ و تولید می کرد ولی در چند سال اخیر به منظور کاهش وابستگی به این کشور جنوب شرق آسیا، خطوط تولید را به کشورهای دیگری ...

اپل در گذشته بسیاری از محصولاتش را در چین مونتاژ و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - تولید می کرد ولی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - در چند سال اخیر به منظور کاهش وابستگی به این کشور جنوب - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - شرق آسیا، خطوط تولید را به کشورهای دیگری مثل ویتنام منتقل کرده است. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - گزارش جدید نشان می دهد برنامه اپل برای تولید آیفون 11 در هند به بن بست خورده و این شرکت همچنان به چین وابسته خواهد بود.

بنابر گزارشات، برخی مدیران - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - اپل قصد داشته‌اند خط تولید حداقل یک محصول را به ویتنام منتقل کنند، اما - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - مدیران رده بالای این شرکت اجازه چنین کاری را نداده‌اند. دلایل مخالفت با این تصمیم، مشکلات نقل مکان کردن به محل جدید و یافتن تأمین کننده که قابلیت همکاری طولانی مدت را داشته باشد، ذکر شده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی

در همین رابط غول فناوری ساکن کوپرتینو قصد داشته آیفون 11 را در هند تولید کند. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - این تصمیم تغییر بسیار بزرگی در برنامه های اپل محسوب می شود، چرا که برای اولین بار نسل جدید آیفون پرچمدار در کشوری به غیر از چین تولید خواهد شد.

اما اپل درست پیش از راه اندازی خط تولید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - در هند، از چنین کاری صرف نظر کرده و تمام برنامه هایش در این رابطه را نیز متوقف می کند. بر اساس گزارش یک منبع نزدیک، اپل به خاطر نبود کارگران خبره و همچنین زیرساخت های مورد نیاز این شرکت، از راه اندازی خط تولید در هند منصرف شده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی

به دلایل ذکر شده خط تولید آیفون 11 در چین باقی ماند و شیوع ویروس کرونا که عمدتاً چین را درگیر کرده، تولید این محصول را مختل کرد. اپل همچنان برنامه ای برای انتقال خطوط تولید به کشورهای دیگر ندارد.

تأمین کنندگان قطعه و شرکت های همکار اپل از جمله فاکسکان به خاطر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - گسترش ویروس کرونا لطمه زیادی دیده اند. کمپانی های خارج از چین از جمله شرکت های مستقر در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی - کره جنوبی که ماژول دوربین آیفون را تأمین می کنند نیز از پیامدهای این ویروس در امان نبوده اند. به همین دلیل اپل تأکید می کند که آیفون فقط به چین وابسته نیست و قطعات آن از تمام دنیا تأمین می شوند.

- تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زرندیه استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هناو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها سایت ***** مایکروفر بایترون BMW-25BGCR شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone