🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22992.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کاهش عمدی سرعت آیفون 500 میلیون دلار غرامت روی دست اپل گذاشت

اپل با پرداخت غرامت 500 میلیون دلاری به دارندگان آیفون های قدیمی موافقت کرد. کمپانی کوپرتینویی متهم است که سرعت آیفون های قدیمی را عمداً کاهش داده تا دارندگان آنها را مجاب به خرید آیفون ...

اپل با پرداخت غرامت 500 میلیون دلاری به دارندگان آیفون های قدیمی موافقت کرد. کمپانی کوپرتینویی متهم است که سرعت آیفون های قدیمی را عمداً کاهش داده تا دارندگان آنها را مجاب به خرید آیفون یا باتری جدید کند.

به گزارش رویترز، بر اساس این شکایت جمعی، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - اپل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - باید به ازای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - هر گوشی 25 دلار به مصرف کنندگان آمریکایی غرامت بپردازد. تمامی غرامت ها نیز باید توسط قاضی تأیید شوند.

25 دلار برای مصرف کنندگان رقم ناچیزی است، چرا که برای خرید مدل های قدیمی آیفون باید بین 649 - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - تا 849 دلار هزینه کرد. رقم نهایی غرامت بسته به اینکه چند نفر از اپل شکایت کنند متغیر خواهد بود، اما این شرکت باید دست کم 310 میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

اپل هرگونه اقدام غیرقانونی در این پرونده را تکذیب کرده و می گوید برای فرار از دعوی قضایی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - و هزینه های آن، به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - پرداخت این غرامت تن داده است.

بر اساس این شکایت دارندگان آیفون 6، 6 پلاس، 6s و 6s پلاس، 7 پلاس یا SE با سیستم عامل iOS 10.2.1 به بعد، می توانند از اپل شکایت کنند. دارندگان آیفون 7 و 7 پلاس که تا پیش از تاریخ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - 21 دسامبر 2017 با سیستم عامل iOS 11.2 به بعد اجرا می شده اند، نیز شامل این شکایت می شوند.

مشتریان اپل می گویند عملکرد آیفون آنها پس از نصب آپدیت ها کاهش پیدا کرده است. به گفته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - مصرف کنندگان، کمپانی کوپرتینویی با به‌روزرسانی ها به طور عمدی سرعت آیفون ها را کم کرده تا آنها را مجاب به خرید آیفون یا باتری جدیدتر کند.

وکلای اپل می گویند مشکلات آیفون های قدیمی بیشتر به خاطر استفاده بیش از حد، تغییرات دمایی و مشکلات دیگری هستند که مهندسین این شرکت به سرعت به دنبال رفع آنها بوده اند.

اواسط بهمن ماه امسال مقامات فرانسه اپل را به خاطر مشکل کند شدن آیفون های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - قدیمی 25 میلیون یورو جریمه کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone