🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22994.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شناسایی آسیب پذیری در چیپست‌های مدیاتک؛ میلیون‌ها گوشی در خطر

آسیب پذیری خطرناکی در بسیاری از چیپست های مدیاتک کشف شده که به هکر اجازه خرابکاری های مختلفی شامل نصب برنامه دلخواه و دسترسی به داده های خصوصی را می دهد. سایت XDA Developers آسیب ...

آسیب پذیری خطرناکی در بسیاری از چیپست های مدیاتک کشف شده که به هکر اجازه خرابکاری های مختلفی شامل نصب برنامه دلخواه و دسترسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - به داده های خصوصی را می دهد.

سایت XDA Developers آسیب پذیری جدیدی را در گوشی های اندرویدی کشف کرده است. این آسیب پذیری نخستین بار توسط یکی از توسعه دهندگان و حین روت کردن تبلت آمازون Fire کشف شد. یکی از اعضای فروم XDA با نام مستعار «diplomatic» اسکریپتی را منتشر کرده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - که می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - تواند بوسیله این آسیب پذیری موقتاً به تبلت های Fire آمازون دسترسی روت بدهد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان

این آسیب پذیری که «MediaTek-su» نام گذاری شده، در بسیاری از گوشی ها - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - و تبلت هایی که چیپست مدیاتک دارند، وجود دارد. به کمک این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - حفره می توان کارهای مختلفی از جمله نصب برنامه، تغییر مجوز اپ های فعلی، دسترسی به داده های خصوصی و کارهای خرابکارانه دیگر را انجام داد.

البته از آنجایی که یک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - سال از عمر این آسیب پذیری می گذرد، احتمالاً برخی شرکت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - ها متوجه آن شده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - و به کمک به روزرسانی آنرا در محصولات خود برطرف کرده اند.

با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - این وجود آسیب پذیری مورد بحث همچنان خطرناک است و با توجه به اینکه چیپست های مدیاتک معمولاً در گوشی های اقتصادی و میان‌رده به کار می روند، احتمال دارد برخی شرکت ها منابع لازم برای توسعه آپدیت امنیتی و رفع این حفره را در اختیار نداشته باشند.

حدوداً یک ماه قبل سایت TrendMicro با انتشار گزارشی مدعی شد بسیاری از اپ های گوگل پلی استور پس از شناسایی گوشی های آسیب پذیر، بوسیله حفره - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - های CVE-2019-2215 یا MediaTek-su به گوشی ها دسترسی روت پیدا کرده اند. متأسفانه این اپ های مخرب همچنان در پلی استور وجود دارند.

برای آگاهی از آسیب پذیری گوشی مبتنی بر چیپست مدیاتک، باید اسکریپتی که در سایت XDA Developer قرار داده شده را اجرا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - کرد. در صورتی که گوشی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمخاله استان گیلان - وارد روت شل شود، چیپست آسیب پذیر است و باید هر چه زودتر نسبت به نصب به روزرسانی نرم افزاری اقدام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone