🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23011.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گوشی تاشوی هواوی میت Xs [تماشا کنید]

میت Xs جدیدترین گوشی تاشوی هواوی است که شب گذشته و طی رویدادی ویدیویی از آن رونمایی شد. این موبایل نسبت به نسخه قبلی از نظر عملکرد لولا و استحکام صفحه نمایش بهینه تر شده است. ...

میت Xs جدیدترین گوشی تاشوی هواوی است که شب گذشته و طی رویدادی ویدیویی از آن رونمایی شد. این موبایل نسبت به نسخه قبلی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بندر انزلی استان گیلان - از نظر عملکرد لولا و استحکام صفحه نمایش بهینه تر شده است.

نمایشگر اصلی میت XS در حالت بسته ۶.۶ اینچی است اما زمانی که لولا باز می شود ابعاد آن به ۸ اینچ می رسد. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بندر انزلی استان گیلان - درون بدنه تاشوی این موبایل چیپست کرین ۹۹۰ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بندر انزلی استان گیلان - در کنار ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت مسئولیت پردازش داده ها را بر عهده دارند. این چیپست توانمند امکان اتصال به شبکه 5G را نیز میسر می سازد.

کاربر برای باز کردن پنل می تواند کلید کوچکی را که کنار نمایشگر کوچکتر قرار گرفته، فشار دهد. به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بندر انزلی استان گیلان - لطف تغییرات اعمال شده گوشی به نرمی باز می شود. به گفته هواوی تعداد قطعات و اجزای داخلی لولا از ۱۰۰ به ۱۵۰ عدد رسیده است.

در میت Xs برخلاف زد فلیپ خبری از لایه شیشه ای فوق نازک است اما چهار لایه مختلف از جمله یک لایه پلیمری مسئولیت حفاظت از نمایشگر را بر عهده دارند. نرم افزار گوشی به خوبی از پتانسیل های این پنل بزرگ بهره برده و امکان اجرای همزمان سه اپ را به کاربر می دهد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بندر انزلی استان گیلان

آرایه دوربین کنار پنل کوچک قرار گرفته و شامل دوربین های ۴۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۶ مگاپیکسلی الترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو است و در کنار آنها یک دوربین سه بعدی هم مسئولیت سنجش عمق میدان را بر عهده دارد.

باتری به کار رفته در این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است، به صورت سلولی دوگانه در طرفین بدنه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بندر انزلی استان گیلان - تعبیه شده و با شارژ سریع سازگاری دارد. این حجیم عظیم نیاز - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بندر انزلی استان گیلان - به سیستم خنک کننده سریع و کارایی دارد که هواوی آنرا در طراحی خاصی به نام «باله ماهی پرنده» پیاده سازی کرده است. قیمت این موبایل ۲۴۹۹ یورو اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone