🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29255.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A20 معرفی شد؛ یک کهکشانی خوش قیمت

اگر به دنبال موبایلی مقرون به صرفه با ویژگی های قابل توجه هستید، گلکسی A20 انتخاب بسیار خوبی به نظر می رسد. در هفته های اخیر گمانه زنی هایی در مورد معرفی گلکسی A20 به ...

اگر به دنبال موبایلی مقرون به صرفه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - با ویژگی های قابل توجه هستید، گلکسی A20 انتخاب بسیار خوبی به نظر می رسد.

در هفته های اخیر گمانه زنی هایی در مورد معرفی گلکسی A20 به گوش می رسید و حالا یک سایت روسی از معرفی رسمی آن در این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - کشور خبر داده است.

این گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع امولد و با رزولوشن ۷۲۰ در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - ۱۵۶۰ پیکسل بهره می برد که در لبه بالایی آن یک بریدگی برای دوربین سلفی و سنسورهای دیگر تعبیه شده است. این همان نمایشگری است که کره ای ها در گوشی های گرانقیمت تر گلکسی A50 و A30 به کار برده اند.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کردستان استان کردستان

سامسونگ اما برای کاهش قیمت به استفاده از چیپ ضعیفتر اگزینوس ۷۸۸۴ با دو هسته پردازشی Cortex-A73 با فرکانس ۱.۳۵ گیگاهرتز و ۶ هسته پردازشی Cortex-A53 با همان فرکانس روی آورده که تقریبا توانی معادل با اسنپدارگون ۴۵۰ دارد و پیشتر در گلکسی A10 هم شاهد آن بودیم. در کنار این تراشه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که امکان افزایش آن از طریق - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - کارت میکروSD وجود دارد.

در پنل پشتی دستگاه دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی به چشم می خورد و تصاویر سلفی هم به کمک یک دوربین ۸ مگاپیکسلی ثبت خواهند شد.

از دیگر ویژگی های گلکسی A20 باید به سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی One UI و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با توجه به سخت افزار متوسط گوشی، برای مدت قابل توجهی توان تامین شارژ دارد.

گلکسی A20 از همین حالا با قیمت ۲۱۵ دلار در روسیه عرضه شده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - اما تاریخ عرضه آن در کشورهای دیگر مشخص نیست. معمولا قیمت گوشی ها در روسیه گرانتر از دیگر نقاط اروپا و آسیا است، بنابرین این موبایل احتمالا با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار به دست دیگر کاربران می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone