🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29257.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ربات MIT نحوه درست جابجا کردن اشیا را به خودش می‌آموزد [تماشا کنید]

آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر MIT سیستم جدیدی بر مبنای هوش مصنوعی توسعه داده که ربات‌ها می‌توانند با استفاده از آن هر جسمی را از روی زمین بلند کنند و آن را به صورت ...

آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر MIT سیستم جدیدی بر مبنای هوش مصنوعی توسعه داده که ربات‌ها می‌توانند با استفاده از آن هر جسمی را از روی زمین بلند کنند و آن را به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - صورت مرتب در محل مشخصی قرار دهند. جالب اینجاست ربات‌ها با استفاده از این سیستم  می‌توانند اجسامی که تا به حال ندیده‌اند را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - بررسی کرده و بهترین روش برای بلند کردن و قرار دادن آنها را پیدا کنند.

تا به حال علیرغم پیشرفت روزافزون تکنولوژی، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - بسیاری از ربات‌ها باید برای بلند کردن هر جسم به خصوص دوباره برنامه ریزی بشوند تا بتوانند روش درستی برای این اقدام بکار ببرند. حال متخصصین علم رباتیک به لطف هوش مصنوعی توانسته‌اند تکنولوژی مفیدی توسعه دهند که ربات MIT می‌تواند با کمک آن بهترین روش برای بلند کردن یا قرار دادن یک شئ به خصوص را فراگیرند.

این سیستم که توسط آزمایشگاه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر MIT یا CSAIL طراحی شده، kPAM نام دارد و نحوه عملکردش بدین شکل است که با مشاهده جسم جدید، یک نقشه‌راه بصری برای آن می‌سازد و نقاط کلید سه بعدی آن را مشخص می‌کند. پس از آن بر اساس همین نقاط کلیدی سه بعدی، بهترین راهکار را از میان چندین روش‌ ذخیره شده انتخاب کرده و بکار می‌بندد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان

CSAIL مدعی شده که سیستم kPAM از تکنولوژی‌های مشابه بسیار دقیقتر بوده چرا که می‌تواند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - پس از شناسایی مختصات یک جسم، تخمین بزند چه کاری می‌تواند با آن انجام بدهد.

برای مثال اگر این ربات MIT یک ماگ و دسته‌ی آن را تشخیص بدهد می‌تواند از همان دسته برای بلند کردن ماگ استفاده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - کند و آن را در جای مناسبش قرار بدهد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان

محققان امیدوارند سیستم‌های موجود را به قدری توسعه دهند که ماشین‌ها بتوانند به لطف kPAM فعالیت‌های بیشتری نظیر خالی کردن ماشین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - ظرف شویی یا تمیز کردن آشپزخانه را انجام دهند تا خانه‌داران بتوانند به زندگی خود برسند.

 

تماشا کنید: این دست رباتیک خودش کار با اجسام را یاد می گیرد [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آریانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ آیا یه سوال داشتم اطراف باهنر صایین قلعه سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در باهنر شهر صایین قلعه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone